شناسهٔ خبر: 47980399 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مازیار: چرا تیم داوری و تیم صنعت نفت باید در یک هتل اقامت کنند؟

مربی تیم فوتبال سایپا درباره بازی تیمش برابر صنعت نفت آبادان توضیحاتی را ارائه کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اصغر مازیار مربی تیم فوتبال سایپا پس از شکست یک بر صفر تیمش برابر صنعت نفت در نشست خبری اظهار داشت: باید به هر ۲ تیم خسته نباشید بگویم. شاهد بازی خوب و پایاپایی بودیم. در دقایقی ما تیم برتر بودیم و در برخی دقایق تیم حریف بهتر کار کرد. خیلی خوشحالم که هر ۲ تیم فوتبال بازی کردند، مسائل حاشیه‌ای درون زمین نبود و هر ۲ تیم دنبال اجرای تاکتیک‌های خودشان بودند.

مازیار در ادامه گفت: یک سوال بدون غرض دارم و امیدورام شائبه‌ای ایجاد نشود. چرا باید وقتی در آبادان ۳ هتل خوب وجود دارد، محل اقامت تیم داوری و تیم صنعت نفت یک هتل باشد؟ این موضوع برای ما یک سوال است. شاید این اتفاق هیچ شائبه‌ای ایجاد نکند، اما از لحاظ روانی برای فوتبال ما خوب نیست و روی تیم ها، به ویژه تیم میهمان اثر می‌گذارد.

مربی تیم فوتبال سایپا افزود: تیم میهمان به خاطر شرایط میزبانی همیشه یک گام عقب‌تر از تیم میزبان است. این قضیه می‌تواند تنش‌ها را بیشتر کند و از لحاظ روانی روی بازیکنان تیم میهمان تاثیر منفی بگذارد.

او در ادامه عنوان کرد: این بازی که تمام شد، اما امیدوارم دیگر در فوتبال ایران شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم. وقتی ۲ تیم خوب بازی می‌کنند، چرا چنین مسائلی باید حاشیه ساز شود. ما یک ضربه به تیر دروازه صنعت نفت زدیم و چند موقعیت خوب گلزنی داشتیم که کاش می‌توانستیم از آن‌ها استفاده کنیم. روی یک ضربه ایستگاهی حریف هم گل خوردیم و این یعنی ۲ تیم فوتبال بازی کردند، اما عامل روحی روانی موثر است. امیدوارم مسئولان سازمان لیگ این قضیه را پیگیری کنند تا دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

بیشتر بخوانید 

انتهای پیام/

نظر شما