شناسهٔ خبر: 47977321 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مربی پدیده: حقمان باخت مقابل استقلال نبود

مربی تیم فوتبال پدیده گفت: شرایط تیم بعد از یک ماه اخیر و بعد از بازی با استقلال خوب است، حقمان باخت مقابل استقلال نبود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمد نوازی عصر امروز در نشست خبری پیش از بازی با تراکتور در خصوص وضعیت این تیم اظهار کرد: شرایط تیم بعد از یک ماه اخیر و بعد از بازی با استقلال خوب است، حقمان باخت مقابل استقلال نبود.

مربی تیم فوتبال پدیده با بیان اینکه در بازی مقابل استقلال شانس یار ما نبود، تصریح کرد: هفته‌های پایانی لیگ و بازی‌های پیش رو برایمان مهم است.

وی ادامه داد: تیم از نظر روحی روانی در شرایط خوبی به‌سر می‌برد و امیدوارم از حق میزبانی بیشترین بهره را ببریم، به شرط آنکه نکاتی که آقای رحمتی و کادر فنی به بازیکنان گوشزد کرده و تمرین داشتیم را در زمین پیاده کنند.

نوازی خاطرنشان کرد: تراکتور تیم جوانی است که با آمدن خطیبی شرایط بهتری دارد، قرار است مقابل تیم جوان و دونده‌ای بازی کنیم و امیدوارم ترفندهای که زدیم را بازیکنان بتوانند پیاده کنند.

مربی پدیده با بیان اینکه عرفان معصومی در این بازی محروم است و مصدومی نداریم، یادآور شد: امیدوارم بتوانیم سه امتیاز را بگیریم و شرایطمان در جدول بهبود باید.

انتهای پیام/۷۰۰۶۶

نظر شما