شناسهٔ خبر: 47976225 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: بورس پرس | لینک خبر

رییس سازمان بورس اعلام کرد:

توضیحات علت تاخیر واریز ۱۵۰ میلیون دلار به بورس و سود سهام عدالت

رییس سازمان بورس درباره واریز ۱۵۰ میلیون دلار توسط صندوق توسعه به صندوق تثبیت بازار سرمایه و علت تاخیر در واریز بخش دوم سود سهام عدالت توضیحاتی ارائه کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، محمد علی دهقان دهنوی درباره روند بررسی طرح ۷+۳ که قرار بود به عنوان بازوی حمایتی در بازار سرمایه به اجرا در آید به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: بحث هفت موردی که در جلسه سران قوا تصویب شد در حال طی کردن مراحل اداری است.

وی افزود: بطور مرتب بحث واریز مبلغ ۱۵۰ میلیون دلار در حال پیگیری است تا بین صندوق توسعه ملی و بانک مرکزی هماهنگی لازم ایجاد شود. چرا که هر چه سریع‌تر باید مشخص شود این مبلغ قرار است از کدام یک از منابع صندوق توسعه از طریق بانک مرکزی به صندوق تثبیت بازار سرمایه واریز شود. متاسفانه به دلایلی نمی‌توان زمان دقیق واریز را مشخص کرد اما به سهامداران اطمینان داده می شود، سازمان بورس مداوم پیگیر خواهد بود.

دهقان دهنوی ادامه داد: همچنین واریز مابقی سود سهام عدالت در حال پیگیری است و امید می رود تا پایان هفته آینده به جمع بندی برسد. ۳۶ شرکت بورسی سرمایه پذیر ، فعلا سودی را به حساب سپرده گذاری مرکزی به منظور تجمیع مبالغ واریز نکرده اند. تا پایان هفته فرصت داده‌ شد ،همکاری لازم را انجام دهند. در غیر این صورت بطور قطع اسامی آنها منتشر خواهد شد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

نظر شما