شناسهٔ خبر: 47973668 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

ثبت نام دریافت ودیعه مسکن تا شهریورماه

معاون مسکن اداره‌کل راه و شهرسازی همدان گفت: ثبت‌نام دریافت تسهیلات کمک ودیعه مسکن از خردادماه آغاز شده و تا شهریور ادامه دارد.

صاحب‌خبر -

مجید صالحی امیر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: ثبت‌نام دریافت تسهیلات کمک ودیعه مسکن از ۲۶ خردادماه آغاز شده و همه مستاجران واجد شرایط دریافت تسهیلات کمک ودیعه مسکن می‌توانند از این تاریخ به سامانه https://tem.mrud.ir  مراجعه و نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

وی به نکاتی در خصوص ثبت‌نام برای دریافت تسهیلات اشاره کرد و گفت: سقف تسهیلات کمک ودیعه اجاره مسکن در استان همدان ۲۵ میلیون تومان است و متقاضیان دریافت این تسهیلات باید متاهل یا سرپرست خانوار باشند.

معاون مسکن اداره‌کل راه و شهرسازی همدان گفت: متقاضیان باید دارای اجاره‌نامه رسمی یا اجاره‌نامه ثبت شده در سامانه ثبت معاملات املاک و مستغلات و دارای کد رهگیری باشند.

وی با بیان اینکه تاریخ انعقاد اجاره‌نامه واحد مسکونی باید مربوط به ۶ ماهه نخست سال ۱۴۰۰ باشد یادآور شد: چنانچه متقاضی تا حداکثر دو هفته از تاریخ معرفی به شعب بانکی نسبت به تکمیل مدارک خود و ضامنین اقدام نکنند، نسبت به رد درخواست متقاضی اقدام می‌شود.

وی در پایان با بیان اینکه مهلت دریافت ودیعه مسکن تا پایان شهریورماه است عنوان کرد: متقاضیان از لحظه ثبت‌نام دو هفته مهلت تکمیل مدارک دارند.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

نظر شما