شناسهٔ خبر: 47971330 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

تسليت وزرا و مسئولان دستگاه‌ها در پي درگذشت خبرنگاران ايرنا و ايسنا

صاحب‌خبر -
خبرگزاری آریا- وزرا و مسئولان دستگاه‌های اقتصادی کشور درگذشت دو تن از خبرنگاران ایرنا و ایسنا را در حادثه غم انگیز واژگون شدن اتوبوس حامل جمعی از خبرنگاران رسانه‌های کشور را، تسلیت گفتند.
به گزارش خبرگزاری آریا، متن تسلیت وزرا و مسئولان دستگاه‌های اقتصادی کشور به شرح ذیل است:

تسلیت وزیر جهاد کشاورزی در پی درگذشت دو خبرنگار ایرنا و ایسنا
وزیر جهاد کشاورزی در پیامی درگذشت دو تن از خبرنگاران ایرنا و ایسنا را در حادثه غم انگیز واژگون شدن اتوبوس حامل جمعی از خبرنگاران رسانه‌های کشور در ماموریت بازدید از دریاچه ارومیه، تسلیت گفت.
متن پیام آقای کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی به این شرح است:
انا لله و انا الیه راجعون
خدمت در عرصه سنگین، پر دامنه و خطیر ارتباطات و رسانه مستلزم تعهد و مسئولیت پذیری جامعه رسانه‌ای کشور و خبرنگاران فکور و صبوری است که تا پای جان برای توسعه و بسط آگاهی شوق خدمت دارند.
حادثه تلخ و ناگوار برای خبرنگاران متعهد و خلاق حوزه محیط زیست و درگذشت تاسف بار خبرنگاران خبرگزاری‌های وزین ایرنا و ایسنا موجب اندوه فراوان شد.
این ضایعه دلخراش را به خانواده‌های محترم ایشان و جامعه رسانه‌ای کشور تسلیت می‌گویم و از خداوند رحمان نیز برای آسیب دیدگان این حادثه سلامتی و شفای عاجل خواهانم.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری درگذشت دو خبرنگار را تسلیت گفت
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری درگذشت خبرنگاران خبرگزاری‌های ایسنا و ایرنا را تسلیت گفت.
متن پیام تسلیت کاپیتان تورج دهقانی زنکنه معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری به این شرح است:‌
إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ
خبر حادثه دلخراش واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران و در پی آن درگذشت دو تن از خبرنگاران عزیز کشورمان خانم‌ها مهشاد کریمی و ریحانه یاسینی موجب تاثر و تالم فراوان گردید.
تلاش‌ها و خدمات ارزشمند خبرنگاران عزیز کشورمان که جان خود را در راه آگاهی و انجام رسالت خطیر خبررسانی گذاشتند تکریم می‌کنیم.
این ضایعه دردناک را به خانواده‌های ایشان و جامعه خبری کشور تسلیت گفته و از درگاه خداوند منان برای آن عزیزان علو درجات و برای مجروحان این حادثه، بهبودی و شفای عاجل خواستارم.
روحشان شاد و یادشان گرامی
تورج دهقانی زنگنه

معاون وزیر و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری
پیام تسلیت وزارت نیرو در پی جان باختن دو تن از خبرنگاران محیط زیست
دفتر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت نیرو با صدور پیامی، جان باختن دو تن از خبرنگاران محیط زیست در پی سانحه رانندگی را تسلیت گفت.
متن پیام این وزارتخانه به این شرح است:
انا لله و انا الیه راجعون
با نهایت تالم و تاثر با خبر شدیم دو تن از خبرنگاران محیط زیست رسانه‌های مطرح کشور که به دعوت سازمان محیط زیست کشور و ستاد احیای دریاچه ارومیه برای بازدید از روند احیای این دریاچه به استان آذربایجان‌غربی سفر کرده بودند، در جاده ارومیه - نقده دچار سانحه رانندگی شده و جان خود را از دست دادند.
دفتر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت نیرو درگذشت خبرنگاران مهشاد کریمی خبرنگار حوزه محیط زیست ایسنا و ریحانه یاسینی خبرنگار ایرنا را به خانواده محترم این دو عزیز و جامعه رسانه‌ای کشور تسلیت می‌گوید و برای مصدومان این حادثه آرزوی سلامتی و شفای عاجل دارد.

تسلیت گروه صنعتی ایران‌خودرو به مناسبت درگذشت دو خبرنگار
گروه صنعتی ایران‌خودرو در پیامی اعلام کرد: حادثه سقوط اتوبوس و درگذشت دو نفر از همکاران رسانه‌ای، دردی جانکاه بر خانواده‌های آنان و جامعه رسانه کشور نشاند.
گروه صنعتی ایران‌خودرو درگذشت این خبرنگاران را ابتدا به خانواده‌های داغدارشان و سپس به سایر همکاران و فعالان عرصه رسانه‌ای کشور تسلیت می‌گوید.
یاد بانوان مرحومه، خانم مهشاد کریمی و ریحانه یاسینی از خبرنگاران فعال در حوزه محیط زیست دو خبرگزاری ایسنا و ایرنا که حین انجام ماموریت و در حادثه واژگونی اتوبوس جان خود را از دست دادند را گرامی می‌داریم.
ایران‌خودرو برای این عزیزان غفران و آمرزش الهی و برای خانواده دردمندشان صبوری آرزومند است.

برچسب‌ها:

نظر شما