شناسهٔ خبر: 47969474 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

معاون دانشجویی دانشگاه علم و صنعت اعلام کرد

انجام منظم طرح غربالگری کرونا/ طرح جدید برای اسکان دانشجویان خوابگاهی

فاطمه حسین‌پور

معاون دانشجویی دانشگاه علم و صنعت از طرح جدید اسکان برای دانشجویانی که نیاز به انجام پروژه دارند، خبر داد.

صاحب‌خبر -

دکتر احد قائمی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در این دوران کرونا، خوابگاه‌های دانشگاه علم و صنعت ایران تعطیل نبوده است که بازگشایی شود فقط به خاطر وضعیت کرونایی شهر تهران، اسکان جدید متوقف شده بود که مجددا از زمانی که وضعیت تهران نارنجی شده، اسکان دانشجویانی که نیاز به انجام پروژه دارند، شروع شده است. 

وی در رابطه با ظرفیت خوابگاه‌ها در اسکان دانشجویان در خوابگاه‌ها ادامه داد: ظرفیت اتاق‌ها متفاوت است ولی به طور کلی از ظرفیت کمتر از نصف، در اتاق‌ها استفاده شده است.

دکتر قائمی در این رابطه افزود: مشکلی برای ظرفیت نداشته‌ایم و با رعایت پروتکل‌ها به دانشجویان اسکان داده می‌شود.

 معاون دانشجویی دانشگاه علم و صنعت یادآور شد: با توجه به احتمال بازگشت حضوری دانشجویان در مهرماه، دانشگاه در حال برنامه ریزی برای اسکان دانشجویان خوابگاهی و سلف‌های غذاخوری است تا بتوانیم از حداکثر ظرفیت دانشگاه برای میزبانی از دانشجویان استفاده کنیم. 

وی راجع به طرح غربالگری دانشجویان علم و صنعت در دوران کرونا اظهار کرد: این طرح به طور منظم طبق پروتکل‌های وزارت بهداشت و دستورالعمل‌های اعلامی دانشگاه برای دانشجویان صورت می‌گیرد و الحمدالله در دانشگاه علم و صنعت ایران از ابتدای دوران کرونا تاکنون مشکلی وجود نداشته است. 

وی افزود: در صورت مثبت بودن تست کرونا، معاونت دانشجویی برای این موارد تدابیری اندیشه است و دانشجو جدا از دانشجویان خوابگاهی قرنطینه می‌شود. 

دکتر قائمی در خصوص بازسازی سلف سرویس دانشگاه برای ترم پاییز عنوان کرد: به طور مرتب بازسازی‌های مورد نیاز صورت می‌پذیرد و تعمیرات لازم و تجهیز سالن‌ها در زمان هایی که دانشجویان در دانشگاه حضور ندارند، انجام می‌شود. در زمان کرونا نیز، سلف‌ها بسته هستند و غذا به صورت بیرون بر، در خوابگاه ها توزیع می‌شود. 

معاونت دانشجویی دانشگاه علم و صنعت، خاطرنشان کرد: برای تابستان برنامه ریزی شده که تا حد امکان برای اسکان دانشجویانی که نیاز به انجام پروژه و یا دروس عملی دارند، از حداکثر ظرفیت استفاده شود.

انتهای پیام

نظر شما