شناسهٔ خبر: 47966080 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

در پی ترور یک فعال فلسطینی مخالف تشکیلات خودگردان صورت گرفت؛

تظاهرات فلسطینیان در کرانه باختری با شعار

شهروندان خشمگین فلسطینی با برگزاری تظاهرات در مناطق مختلف کرانه باختری، خواستار کناره گیری ابومازن رئیس تشکیلات خودگردان شدند.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری قدس(قدسنا)، خبرگزاری فلسطین الیوم از تظاهرات فلسطینیان در کرانه باختری و درخواست آنها برای کناره گیری ابومازن از ریاست تشکیلات خودگردان خبر داد.

 

شهروندان فلسطینی در این تظاهرات شعار "برو، برو ای ابومازن"، "مردم خواستار تغییر این نظام(تشکیلات خودگردان) هستند، سردادند. این تظاهرات مردم خشمگین در پی ترور "نزار بنات" فعال سیاسی مخالف تشکیلات خودگردان برگزار شد.

 

تظاهرات مردم خشمگین امروز به سمت مقر تشکیلات خودگردان در رام الله برگزار شد، اما نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان مانع رسیدن تظاهرات کنندگان خشمگین به مقر ابومازن شدند و به شکل گسترده از گاز اشک آور استفاده کردند تا مانع رسیدن آنها شوند که در نتیجه آن شماری از شهروندان دچار حالت خفگی شدند.

 

بر اساس این گزارش، نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان امروز پنجشنبه نزار بنات معارض سیاسی مخالف تشکیلات خودگردان را بازداشت کردند که ساعاتی پس از بازداشت، رسانه ها از ترور وی خبر دادند که موجی از خشم در میان فلسطینیان ساکن کرانه باختری به دنبال داشته است.

 

انتهای پیام/ر.ی/

نظر شما