شناسهٔ خبر: 47953354 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نوروزپور جان باختن خبرنگاران ایرنا و ایسنا را تسلیت گفت

تهران- ایرنا- محمدرضا نوروزپور مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در پیامی جان باختن خبرنگاران خبرگزاری های ایرنا و ایسنا در پی حادثه غم انگیز واژگونی اتوبوس خبرنگاران در نقده را تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، نوروزپور چهارشنبه شب در پیامی نوشت: با تاسف فراوان در حادثه تلخ واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران محیط زیست در نقده ۲ نفر از همکاران عزیزمان در خبرگزاری های ایرنا و ایسنا را از دست دادیم.

متن پیام مدیرعامل ایرنا به شرح زیر است: 

انالله و انا الیه راجعون 
متاسفانه بار دیگر داغدار خبرنگارانی شدیم  که جان خود را در مسیر انجام وظیفه گذاشتند و به سفری بی بازگشت رفتند. آنها که می رفتند تا با مخابره گزارشی از احیای دریاچه ارومیه، احیاگر امید در جامعه باشند، داغی بر دل جامعه رسانه ای و خانواده های خود شدند. اینجانب درگذشت خانم ها ریحانه یاسینی و مهشاد کریمی خبرنگاران متعهد و متخصص حوزه محیط زیست را به جامعه خبری، همکاران رسانه ای آنها در خبرگزاری های ایرنا و ایسنا، همکاران عزیزم در اداره کل چندرسانه ای خبرگزاری ایرنا، کلیه خبرنگاران و فعالان حوزه محیط زیست و خانواده های گرانقدر این دو عزیز سفر کرده و  بویژه دوست و همکار رسانه ای عزیزم جناب آقای بهراد مهرجو که هم اکنون داغدار همدم، همسر و همسفر خود ریحانه یاسینی شده است، تسلیت و تعزیت عرض می کنم.

از خداوند رحمان برای این عزیزان سفر کرده طلب مغفرت و آمرزش و برای بازماندگان ایشان صبر و اجر مسئلت می کنم. همچنین برای سایر همکاران رسانه ای عزیزم که در این حادثه تلخ مصدوم و مجروح شده اند آرزوی سلامتی و بهبودی کامل دارم. امیدوارم دستگاه های مسئول کشوری و استانی پیگیری های لازم در خصوص بررسی علل بروز این حادثه را در دستور کار قرار داده و همکاری شایسته ای برای کاستن از آلام و دغدغه های خانواده های مصدومان عزیز این حادثه به عمل آورند.

به گزارش ایرنا، ۲۵ نفر از خبرنگاران رسانه های کشور صبح چهارشنبه برای بازدید از طرح های ستاد احیای دریاچه ارومیه عازم پیرانشهر شدند که اتوبوس آنان در ۱۵ کیلومتری این شهرستان دچار حادثه شد.

این حادثه بعدازظهر امروز در منطقه بیگم قلعه پیرانشهر رخ داد.

نظر شما