شناسهٔ خبر: 47945194 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

اعلاميه مقاومت فلسطين در رويارويي با جنايات رژيم اسرائيل

صاحب‌خبر -
خبرگزاری آریا- گروه‌های مقاومت فلسطین پس از پایان نشست دوره‌ای برای بررسی تازه‌ترین تحولات فلسطین، بر مقابله با اقدامات تحریک آمیز رژیم جعلی اسرائیل تاکید کردند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از شبکه تلویزیونی الاقصی، گروه‌های مقاومت فلسطین در کنفرانس خبری پس از پایان نشست دوره‌ای برای بررسی تازه‌ترین تحولات فلسطین اعلام کردند:
1- به ملت مان و جوانان انقلابی در شهرک‌های «بیتا» و «بیت دجن» که علیه برنامه‌ها و توطئه‌های رژیم اشغالگر در اراضی اشغالی فلسطین قیام کردند، درود می‌فرستیم و بر حمایت از رزمایش‌های شبانه و مقاومت مردمی در کرانه باختری تاکید می‌کنیم.
2- بر حمایت و پشتیبانی از اسیران دلاور در زندان‌های رژیم اشغالگر و به ویژه زندانیانی که در اعتصاب غذا هستند و در صدر آنان شیخ «جمال طویل» و شیخ «خضر عدنان» و همراهان شان تاکید می‌کنیم و تشدید فعالیت‌های مردمی برای یاری اسرای خود را خواستاریم.
3- از ملت به پا خواسته در کرانه باختری، قدس و اراضی اشغالی 1948 می‌خواهیم مقاومت خود را به هر شکلی شدت بخشند و اراضی اشغالی را زیر پای صهیونیست هابه آتش بکشند.
4- از طرف‌های میانجی می‌خواهیم رژیم اشغالگر را برای تسریع در روند لغو محاصره علیه نوار غزه، تعیین تکلیف پرونده بازسای ویرانی‌های ناشی از جنگ، ضرورت توقف اقدامات تحریک آمیز در محله «شیخ جراح» و «بطن الهوی» در قدس اشغالی تحت فشار بگذارند چرا که مقاومت در قبال اتلاف وقت، دست بسته باقی نخواهد ماند.
5- خودداری دبیرکل سازمان ملل از قرار دادن رژیم اشغالگر در فهرست سیاه را به شدت محکوم و تاکید می‌کنیم این رژیم مرتکب جنایت‌های جنگی آشکاری شده که در کشتار کودکان، ارعاب غیرنظامیان، تخریب منازل بر سر ساکنان آن و نابودی برج‌های مسکونی نمود یافته است.
6- بر ضرورت احیای وحدت و سامان یافتن امور داخلی فلسطین و تشکیل کادر رهبری موقت و متحد با حضور همه گروه‌های ملی و مقاومت تاکید می‌کنیم.

نظر شما