شناسهٔ خبر: 47943206 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

«سرهنگ عقیلی» رئیس پلیس فرودگاه‌های کشور شد/ پلیس فرودگاه، پیشگام در مقابله با قاچاق کالا و ارز

رئیس پلیس پیشگیری ناجا، پلیس فرودگاه را از جمله رده‌های تخصصی، مهم و حساس در مجموعه پلیس پیشگیری ناجا معرفی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس، مراسم تکریم و معارفه فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور با حضور رئیس پلیس پیشگیری ناجا، مسئولان ارشد وزارت راه و ترابری و شرکت فرودگاه‌های کشور و به صورت برخط با شرکت فرماندهان پلیس فرودگاه‌های سراسرکشور برگزار شد. 

سردار مهدی معصوم بیگی در این مراسم  میلادحضرت ثامن الحجج امام رضا (ع) و شهادت سروان علیرضا باغبان‌زاده را که در 28 خرداد ماه در راه صیانت از آراء مردم و تامین نظم و امنیت انتخابات به درجه رفیع شهادت نائل آمد تبریک گفت و اظهار داشت: قدردان حضور پرشور مردم که پیروز اصلی در میدان انتخابات بودند، هستیم.

وی به نقل از مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز مدظله العالی گفت: حقیقتا امروز نیروی انتظامی مظهر اقتدار ملی، مظهر اقتدار نظام اسلامی و مظهر رافت و رحمت اسلامی است و این مهم برای پلیس افتخاری بزرگ است.

رئیس پلیس پیشگیری کشور با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی از مردمی ترین نهادهای انقلاب اسلامی است افزود: کارکنان این نیروی خدمتگزار از مرز تا مرکز با جانفشانی، ایثار و تقدیم جان عزیز خود در مقابل مخلان نظم و امنیت نماد اقتدار هستند و برای آحاد مردم ملجاء، پناهگاه و نماد یار مهربان محسوب می‌شوند.

سردار معصوم بیگی با بیان اینکه نتایج نظر سنجی های انجام شده گویای رضایتمندی مردم و مسئولان از عملکرد پلیس است تصریح کرد: نیروی انتظامی بخش مهم و موثر نظام و نماد حاکمیت است، کمتر سازمانی وجود دارد که به طور مستمر در ارتباط با مردم باشد و از سوی اقشار مختلف مورد ارزیابی و قضاوت قرار گیرد اما عملکرد آن از جنبه های مختلف امنیت آفرین و امید آفرین برای عموم مردم باشد.

وی با اشاره به اهمیت و ضرورت تامین امنیت صنعت هوایی کشور و جایگاه ویژه و ممتاز پلیس فرودگاه ادامه داد: پلیس فرودگاه برای مسافران و گردشگران کشورهای خارجی نماد پلیس ایران اسلامی است و مردمی که از طریق فرودگاه مسافرت می‌کنند ارزیابی آن‌ها از امنیت و نظم اجتماعی، عملکرد پلیس فرودگاه است، لذا رفتار، کردار، گفتمان، نجابت، اقتدار و حرفه‌ای گرایی این پلیس برای کشور تولید سرمایه اجتماعی ارزشمند می کند.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با بیان اینکه با مدیریت کارآمد سردار مهری در طول 9 سال گذشته شاخص های امنیتی و انتظامی پلیس فرودگاه ارتقاء یافته است گفت: به فضل خداوند متعال، همت جمعی کارکنان و مدیریت منسجم این فرمانده لایق، ارائه خدمات انتظامی شتاب قابل توجهی داشته، هم افزایی ایجاد شده موجب تسریع در روند اجرای ماموریت ها گردید و با پدیده شوم قاچاق موادمخدر، کالا و ارز که کمک شایانی به رونق اقتصاد کشور نموده است هوشمندانه مبارزه شده و افزایش شاخص‌های رضایتمندی مردم و مسئولان نیز بیانگر موفقیت این پلیس در اجرای ماموریت ها است.

سردار معصوم بیگی ضمن معرفی سرهنگ محسن عقیلی به عنوان فرمانده جدید پلیس فرودگاه های کشور از زحمات و تلاش‌های ارزشمند و تحول گرایانه سردار حسن مهری و همکارانشان در تامین امنیت مطلوب و پایدار فرودگاه‌های کشور قدردانی کرد.

وی خاطرنشان کرد: پلیس فرودگاه از جمله رده های تخصصی، مهم و حساس در مجموعه پلیس پیشگیری ناجا است که ان شاء الله با مدیریت جدید سرهنگ عقیلی که افسری شایسته و دارای تجربه میدانی ارزشمند و موثر و از فرماندهان خوشنام و شناخته شده ناجا است که ‌شاهد توفیق روز افزون و بیش از پیش در این پلیس خواهیم بود.

انتهای پیام/

نظر شما