شناسهٔ خبر: 47927148 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مظفر شفیعی در نشست رونمایی از آلبوم هزاران:

امیدوارم آثار تولیدی انجمن موسیقی ادامه دار باشد

هنرمند پیشکسوت با اشاره به تولید آلبوم هزاران گفت:امیدوارم آثار تولیدی انجمن موسیقی ادامه دار باشد .

صاحب‌خبر -

 

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، مراسم رونمایی از آلبوم هزاران پیش از ظهر امروز یکم تیر ماه با حضور محمد اللهیاری، مدیر کل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حمیدرضا نوربخش رییس خانه موسیقی، علی نیکنام، رییس انجمن موسیقی،حمد صدری مشاور معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مظفر شفیعی خواننده پیشکسوت، پوریا اخواص، حسین علیشاپور، محمد اثنی‌عشری، امیرعباس ستایشگر و عوامل اجرایی این آلبوم در بنیاد رودکی برگزار شد.

«مظفر شفیعی»، خواننده پیشکسوت در این مراسم  گفت: در یک سال و نیم گذشته اوضاع و احوال خوبی برای موسیقی وجود نداشت، امیدوارم این اوضاع بد بر روی افکار و کارهایی که موسیقیدانان انجام می دهند، تاثیر نگذارد.

 

وی درباره تولید آلبوم هزاران از سوی انجمن موسیقی ایران گفت: تولید این اثر موسیقیایی کار ارزشمندی است که باید از عوامل تولید آن تشکر کرد. این کار انجمن موسیقی است که امیدوارم ادامه دار باشد.

این هنرمند اظهار کرد:  در یک سال اخیری که استاد عزیزمان را از دست دادیم همه نگران بودند که آواز پایگاه اش را از دست داده است ولی این جوانان هستند که در این شرایط کار می کنند.

 

وی افزود: همان طور که می دانید در دو سه ماه اخیر هنرمندان بزرگی همانند استاد شهیدی را از دست دادیم که همانند او دیگر نخواهیم داشت.

 

مظفر شفیعی با اشاره به درگذشت علی مرادخانی معاون هنری سابق وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ما مدیر عزیزی چون مرادخانی را از دست دادیم که دیگر همانند او را در مدیریت کشورمان نخواهیم داشت.

 

شفیعی اظهار کرد: برای تولید آثار باید به جوانان  امیدوار بود البته آنها نباید دغدغه مالی داشته باشند  این مسئله باعث می شود که کار موسیقی را کنار بگذارند.

 

این هنرمند با تشکر از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حمایت از فعالیت های موسیقیایی گفت: باید از انجمن موسیقی ایران برای تولید ملی و برگزاری جشنواره موسیقی جوان تقدیر کرد.

پایان پیام/32

نظر شما