شناسهٔ خبر: 47923871 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

دبیر کل کنگره ملی یمن: هیچگاه در برابر دشمن تسلیم نمی‌شویم

دبیر کل کنگره ملی یمن تاکید کرد قرار دادن انصار الله در لیست ناقضان حقوق کودکان نشان دهنده ایفا نشدن نقش واقعی سازمان ملل متحد است.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، غازی احمد علی محسن، دبیر کل کنگره ملی یمن گفت: تصمیم به قرار دادن جنبش انصار الله یمن در فهرست ناقضان و متجاوزان به حقوق کودکان بیانگر این مطلب است که سازمان‌های بین المللی به ویژه سازمان ملل متحد نقش خود را به خوبی ایفا نمی‌کنند و تروریسم جهانی را تشویق می‌کنند چرا که در سطح بین الملل عدالت وجود ندارد.

غازی احمد علی محسن در ادامه گفت: این تصمیم بخشی از تجاوز‌های هفت ساله به یمن است. تجاوز‌ها و ظلم هفت سال است که یمن را فرا گرفته است؛ ما هیچگاه از این تصمیم تعجب نمی‌کنیم و اینگونه تصمیمات هیچ تاثیری بر ما ندارد؛ زیرا چیزی به نام سازمان ملل متحد وجود ندارد و هیچگونه عدالت بین المللی و دادگاهی عادلانه در جهان وجود ندارد. بلکه این سازمان‌ها بخشی از تروریسم جهانی را بر کشور‌هایی که قدرت «نه» گفتن دارند به اجرا در می‌آورند.

وی در انتها گفت: ما ان شاء الله از کشور‌هایی هستیم که همواره بتوانیم به دشمن «نه» بگوییم و مسیر حق و حقیقت را دنبال کنیم. ما تصمیمات سیاسی و اقتصادی خود را مستقلا و بدون دخالت هیچ کس می‌گیریم. آن‌ها می‌خواهند ما تسلیم شویم و، چون ما تسلیم نمی‌شویم برای آن‌ها سخت و دشوار است.

پیشتر، سازمان ملل بدون اشاره به جنایت‌های ائتلاف متجاوز سعودی، انصارالله یمن را در فهرست گروه‌های نقض کننده حقوق کودکان قرار داد.

انتهای پیام/

نظر شما