شناسهٔ خبر: 47922474 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

قانون شفافیت و تعارض منافع باید در مجلس به تصویب برسد

نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: یکی از قوانین مهمی که در مجلس باید به تصویب برسد قانون شفافیت و قانون تعارض منافع است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، علیرضا پاک فطرت نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (سه‌شنبه) پارلمان، در تذکر شفاهی اظهار داشت: مردم با حضور به موقع خود نشان دادند از بسیاری از مسئولان کشور با بصیرت تر هستند.

وی افزود: در این شرایط یکی از قوانین مهمی که در مجلس باید به تصویب برسد قانون شفافیت و قانون تعارض منافع است، از آقای رئیسی درخواست داریم در این رابطه لوایح لازم را به مجلس ارائه دهند.

پاک فطرت خاطرنشان کرد: مجلس باید از مناظره ها درس بگیرد، افزود: همه کاندیداها در این مناظرات از فساد و تبعیض گفتند برای کشوری که مدعی اسلام ناب است وجود چنین پدیده هایی شایسته نیست.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: یکی از درس های انتخابات 28 خرداد این بود که مردم با هیچ گروه و حزبی عهداخوت نبسته اند، در شرایطی که همه اصلاح طلبان از یک کاندیدا حمایت کردند اما به دلیل عملکرد ضعیف 8 ساله آن ها نتوانستند نظر مردم را جلب کنند.

وی ادامه داد: گروهی که امروز رأی آورده اند بدانند که مردم باهوش هستند، اگر شما هم به مردم توجهی نداشته باشید کسی 4 سال بعد به شما در انتخابات رأی نخواهد داد.

انتهای پیام/

نظر شما