شناسهٔ خبر: 47914654 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: بورس پرس | لینک خبر

دومین جلد از کتاب برگ هایی از تاریخ حسابداری منتشر شد

دومین جلد از کتاب برگ هایی از تاریخ حسابداری با موضوعاتی چون حسابداری در تمدن های باستان، مروری بر سیر تحولات حسابداری و حسابرسی و... به بازار نشر عرضه شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، جلد دوم از مجموعه ایی هشت جلدی برگ هایی از تاریخ حسابداری به اهتمام محسن ژاله آزاد زنجانی و لیلا بیگلری در ۷۰۴ صفحه توسط نشر ترمه به بازار نشر عرضه شد . جلد اول کتاب نیز در سال ۹۹ تبه بازار روانه شده بود.

هدف اصلی نشر این مجموعه، جمع آوری شواهد و مستندات مربوط به تاریخ حسابداری ایران و جهان از عصر سنگ تاکنون در قالب مجموعه جامع برای بهره برداری پژوهشگران و علاقه مندان به رشته حسابداری است.

در جلد دوم کوشش شده به موضوعات شعر و ادبیات در حسابداری، حسابداری در تمدن های باستان، مروری بر سیر تحولات حسابداری و حسابرسی در ایران، اساسنامه کانون حسابداران رسمی، پیشینه مراکز آموزش حسابداری و معرفی برخی شخصیت ها و مشاهیر حرفه حسابداری پرداخته شود.

این مجموعه برای نخستین بار با هدف تدوین پیشینه حسابداری در ایران و جهان و معرفی استادان و شخصیت های برجسته در حرفه حسابداری قبل و بعد از انقلاب منتشر شده و مطالعه کتاب برای اهالی حرفه، فعالان بازارسرمایه ، پژوهشگران  و دانشجویان دانشگاه ها توصیه می شود .

انتهای پیام

نظر شما