شناسهٔ خبر: 47913836 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مردم مراغه پیروزی رئیس‌جمهوری منتخب را جشن گرفتند

جمعی از مردم مراغه در بوستان «یادگاران» این شهر جمع شدند و پیروزی آیت‌الله «سیدابراهیم رئیسی» در سیزدهمین دوره از انتخابات ریاست‌جمهوری را جشن گرفتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،مسعود فرجام  رئیس ستاد مرکزی آیت‌الله رئیسی در مراغه گفت: بصیرت عاشورایی ملت ایران حماسه‌ای در ۲۸ خردادماه خلق کرد که نتیجه آن امنیت و آرامش کشور خواهد بود.

اوبا اشاره به اینکه ملت ایران بار دیگر خوش درخشیدند و توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند افزود: قبل از انتخابات همه بر مشارکت حداکثری تاکید داشتند، اما ملت علاوه بر آن دست به انتخاب اصلح زدند.

اوبیان کرد: امروز نیز مفتخریم که به سیدی ساده‌زیست رای داده‌ایم و گفتمان انقلاب و ولایت را در شب میلاد حضرت ثامن‌الحجج جشن می‌گیرم؛ ضمن آنکه بر خود وظیفه می‌دانم تا از همه فعالان ستاد آیت‌الله رئیسی در سطح شهرستان قدردانی کنم.

رئیس ستاد مرکزی آیت‌الله رئیسی در مراغه با اشاره به تشکیل کمیته‎‌های مختلف در ستاد آیت‌الله رئیسی در مراغه، اضافه کرد: از جمله این کمیته‌ها می‌توان به «شورای هم‌اندیشی متشکل از ریش‌سفیدان، فرهنگیان در دو بخش خواهران و برادران، صنعتگران و تولیدکنندگان، وکلا و حقوقدانان، مهندسان، کشاورزان و بازاریان اشاره کرد.

فرجام تصریح کرد: کمیته‌های دیگری نیز با عناوین و تخصص‌های مختلف دیگر همچون فضای مجازی، ایثارگران و رزمندگان، هیات‌های حسینی، کمیته سلامت و جامعه مبلغان، کارمندان و کارگران، پشتیبانی و اداری، جوانان، دانشگاهیان، جهادگران، نخبگان و رای‌اولی‌ها در ستاد مرکزی آیت‌الله رئیسی در مراغه تشکیل شده بود.

او اضافه کرد: تشکیل کمیته‌های روستایی، ستاد مجزای شهر خداجو، برپایی محافل سخنرانی، هماهنگی با نهاد‌ها و سازمان‌ها و دیدار با کاندیدا‌های شورای اسلامی شهر برای تشویق مردم به مشارکت حداکثری موجب شد تا هزینه‌های تبلیغاتی کنترل شود و ۵۷ درصد از رای‌هندگان مراغه «آیت‌الله رئیسی» را انتخاب کنند.

انتهای پیام/

نظر شما