شناسهٔ خبر: 47911061 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

تصویب تفحص از شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی در کمیسیون انرژی مجلس

تسنیم

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس نشست عصر امروز این کمیسیون را تشریح کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، مالک شریعتی سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به نشست عصر امروز این  کمیسیون، گفت: در این جلسه  تحقیق و تفحص از شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی تصویب شد.

وی با بیان اینکه مسئولان مربوطه با این تحقیق و تفحص توضیحات خود را ارائه کردند، افزود:گزارش تصویب این تحقیق و تفحص به هیئت رئیسه مجلس تقدیم خواهد شد تا در نوبت بررسی صحن علنی پارلمان قرار گیرد.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنین در این جلسه ایرادات شورای نگهبان به مصوبه اخیر مجلس درباره لایحه نحوه واگذاری اموال، تاسیسات، ماشین آلات و مالکیت مربوط به آب و فاضلاب مورد رسیدگی قرار گرفت و اصلاح شد و طی گزارشی به صحن علنی مجلس ارجاع می شود.

شریعتی بیان کرد: بررسی موضوع دریافتی کارکنان عملیاتی صنعت نفت روی سکوهای نفتی و در شرایط کاری سخت هم از دیگر مواردی بود که در جلسه امروز کمیسیون انرژی مجلس مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی افزود: این افراد گلایه داشتند که وزارت نفت آنطور که باید و شاید هزینه های آنان را تامین نمی کند و مقرر شد تعدادی از اعضای کمیسیون انرژی مجلس این موضوع را به صورت خاص مورد رسیدگی قرار دهند.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دریافتی کارکنان صنعت نفت نباید تبعیض آمیز باشد و نباید مدیران تهران نشین و خوش نشین حقوق های بالا دریافت کنند و برخی دیگر از کارکنان صنعت با وجود شرایط کاری بسیار سخت حقوق خوبی دریافت نکنند و این موضوع قطعا در جلسات آتی این کمیسیون هم رسیدگی می شود.

نظر شما