شناسهٔ خبر: 47904269 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

واکنش‌ زیبای مطبوعات ایتالیا به درخشش آتزوری در یورو | ما یک تیم افسانه‌ای هستیم +تصاویر

مطبوعات ایتالیا در چاپ امروز خود از تیم مانچینی تقدیر کردند و آتزروی را شایسته رسیدن به فینال ومبلی دانستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته در چارچوب هفته پایانی گروه A تیم ملی ایتالیا توانست با تیم دوم و بازیکنان ذخیره خود مقابل تیم ملی ولز به برتری دست یابد و با اقتدار به مرحله بعدی صعود کند.

ایتالیای مانچینی با این برد توانست به رکورد خارق العاده سال 1940 پوزو در فوتبال این کشور دست پیدا کند و آماری درخشان از خود پس از 71 سال به ثبت رساند. تیم ملی ایتالیا اکنون 30 بازی است که شکست نخورده و 11 بازی است که هیچ گلی دریافت نکرده است.

مطبوعات ایتالیا پس از این درخشش هر کدام به نوعی از تیم مانچینی تمجید کردند و تیم ملی فوتبال کشورشان را در مسابقات یورو شایسته قهرمانی دانستند.

گازتا دلا اسپورت با تیتر «با اقتدار اول» را به روی جلد برد و از کسب 9 امتیاز در مرحله گروهی یورو 2020 توسط ایتالیا صحبت کرد. این نشریه حتی در صفحه اول خود عکس حرکت تکنیکی مانچینی، سرمربی ایتالیا را کار کرد و از درخشش تیم ایتالیا نوشت.

گازتا نوشت که ما در لندن باید مسابقات حذفی را برگزار کنیم و برای فینال به این شهر و ورزشگاه ومبلی بازخواهیم گشت. به نوعی این رسانه ادعا کرد که تیم ملی ایتالیا شایسته رسیدن به فینال است و آنها امیدوار هستند که درخشش آتزوری تداوم داشته باشد.

کوریره دلا اسپورت با تیتر «ما یک افسانه هستیم» به تمجید از آتزوری پرداخت و با عکسی از خوشحالی پسینا و مانچینی از درخشش تیم ملی ایتالیا حرف زد. این نشریه نوشت که تیم ملی ایتالیا با شکست ولز به پرواز درآمد و توانست به جمع 16 تیم پایانی برسد.

کوریره از وراتی تمجید کرد و نوشت که پاس گل او و گلزنی متئو پسینا، ایتالیا در شبی که بسیاری از بازیکنان اصلی خود را نیمکت نشین کرده بود، پیروز شد و با اقتدار به مرحله حذفی صعود کرد.

توتواسپورت تیتر «بی عیب و نقص» را برای تیم ملی ایتالیا انتخاب کرد و نوشت این تیم در مرحله بعدی با اوکراین یا اتریش دیدار خواهد کرد.

اوکراین و اتریش امشب در چارچوب رقابت های یورو به مصاف هم خواهند رفت و هر تیمی که بتواند پیروز میدان شود به رده دوم صعود خواهد کرد. البته تساوی این 2 تیم باعث صعود اوکراین خواهد شد. (گزارش کامل را در اینجا بخوانید)

انتهای پیام/

نظر شما