شناسهٔ خبر: 47903252 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

رییس ستاد انتخابات شیروان:

اسامی ۲۲ منتخب شورای اسلامی سه شهر و مرکز شیروان اعلام شد

رییس ستاد انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستای شیروان گفت: اسامی ۲۲ منتخب شورای اسلامی سه شهر و مرکز شیروان اعلام شد.

صاحب‌خبر -

«علی ذوالفقاری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار داشت: با پایان یافتن شمارش آراء اسامی منتخبان شورای شهر زیارت، لوجلی و قوشخانه و شهرستان شیروان اعلام شد.

 

رییس ستاد انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستای شیروان بیان کرد: در شهر زیارت علی مهربان زیارت با 735 رای، محمد علی زیارتی با 718 رای، سید موسی موسوی زیارت با 715 رای، مهناز ابراهیم زاده زیارت با 677 رای و عقیل حسینی با 604 رای به عنوان اعضای شورای شهر این دوره انتخاب شدند.

 

ذوالفقاری عنوان کرد: همچنین در شهر لوجلی امیر رمضانی با 336 رای، جهانشیر کریم زاده با 238 رای، جهانبخش سعادتی با 273 رای، علی خان رمضانیان با 266 رای و میثم مقدس با 260 رای به عنوان اعضای شورای شهر این دوره انتخاب شدند.

 

وی تصریح کرد: در شهر قوشخانه علی رضا پاک دامن با 440 رای، ابوذر رهنما با 435 رای، علی سودمندفر با 418 رای، رسول رهنما با 362 رای و ناصر رضوانی با 359 رای به عنوان اعضای شورای شهر این دوره انتخاب شدند.

 

وی خاطرنشان کرد: در شهر شیروان محمد محمد زاده قانعی با ۴ هزار و ۲۴ رای، علی عاقل با ۳ هزار و ۷۴۹ رای، محمود رشیدی با ۳ هزار و ۵۸۴ رای، عقیل آریان فرد با ۳ هزار و ۲۰۷رای، جواد اسماعیل زاده ۲ هزار و ۸۵۳، مهدی حسنی قلعه حسن ۲ هزار و ۸۳۴  و حسن اسکندریان با  ۲ هزار و ۸۱۳ رای به ترتیب دارندگان بیشترین رای شورای اسلامی شهر شیروان و اعضای اصلی انتخاب شدند.

 

رییس ستاد انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستای شیروان گفت: همچنین نجف علی روشن بوانلو با ۲ هزار و ۸۰۱، محمد قدرتی ۲ هزار و ۶۰۹، علیرضا همتی چوکانلو با ۲هزار و ۵۵۹ رای، قاسم محمدی مقدم ۲ هزار و ۵۱۷ و محسن فیاضی پسندیده با ۲هزار و ۳۶۳ رای به عنوان اعضای علی البدل شوری اسلامی شهر این دوره شیروان انتخاب شدند.

 

ذوالفقاری افزود: در این دوره از انتخابات ۹۸۷ داوطلب انتخابات شوراهای اسلامی روستا و ۱۲۱ داوطلب در چهار شهر شیروان، زیارت، لوجلی و قوشخانه به رقابت با یکدیگر پرداختند که آمار جمعیت واجدین شرایط رای در این شهرستان ۱۲۴ هزار و ۲۵ نفر بود.

 

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا همزمان با سراسر کشور روز جمعه ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ در ۷۶ شعبه شهری شیروان برگزار شد که ۲۰۹ صندوق تمام مکانیزه در این شهر مستقر بود.

پایان پیام/641

نظر شما