شناسهٔ خبر: 47889974 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت | لینک خبر

طی پیامی،

رئیس کمیسیون عمران مجلس پیروزی آیت الله رئیسی را در انتخابات تبریک گفت

رئیس کمیسیون عمران مجلس طی پیامی انتخاب حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی را به عنوان رئیس دولت سیزدهم را تبریک گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، محمدرضا رضائی کوچی طی پیامی  انتخاب حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی را به عنوان رئیس دولت سیزدهم را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

اللّهُم اِنّا نَرغَبُ اِلیکَ فی دولةِِ کریمة

آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی

سلام علیکم

اینک‌ که به فضل الهی، مردم مؤمن، بصیر و انقلابی ایران اسلامی،عَلَمِ سیزدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران را آگاهانه و با درایت به دستان پرتوانِ حضرت عالی سپردند؛ برگ زرین دیگری ورق خورد و طرحی نو درانداخته شد که یقینا پاس داشتِ نظام،انقلاب،اقتدار و امنیت داخلی و ایستادگی و ظفرِ در برابر تهدیدات خارجی را در پی خواهد داشت.

ان شاالله که شکوفایی جمهوری اسلامی، حق مداری نبوی، عدالت علوی، استقلال، آزادی و رشد و توسعه همه جانبه در بخش های مختلف فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و به ویژه معیشت مردم در دوران طلایی خدمت شما انجام پذیرد.

با تبریک و شادباش به معظم له؛ لازم می دانم مشارکتِ معنی دار، وصف ناپذیر و خارق العاده هم وطنان عزیز در جای جای میهن اسلامیمان و مردم بصیر و موقع شناس شهرستان های جهرم و خفر و بخش های تابع را مورد تمجید قرار دهم‌ و شایسته ترین درود ها را نثارشان نمایم و از تلاش و زحمات همگان در این حماسه حضور تشکر کنم که به فرمایش مقام معظم رهبری ادام الله ظلّه العالی " پیروز بزرگ انتخابات؛ ملّت ایران است."
هم چنین به منتخبین شوراهای شهر و روستا شادباش می گویم و توفیقات همه مسؤولان را در حل مشکلات مردم و رفع معضلات از درگاه ربوبی خواهانم.

به روح امام راحل عظیم الشأن درود می فرستیم و یاد وخاطره تمامی شهیدان و حاج قاسم عزیز را گرامی می داریم.

محمدرضا رضایی کوچی

نماینده مردم جهرم و خفر

رییس کمسیون عمران مجلس شورای اسلامی/

پایان پیام

نظر شما