شناسهٔ خبر: 47889274 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مشارکت بیش از ۵۰ درصدی مردم اسدآباد در انتخابات ۲۸ خرداد

فرماندار اسدآباد از مشارکت ۵۰ و نیم درصدی مردم این شهرستان در انتخابات ۲۸ خرداد خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سعید کتابی، فرماندار اسدآباد در نشست با اصحاب رسانه این شهرستان اظهار داشت: انتخابات روز جمعه به لحاظ سلامت و امنیت از بهترین دوره‌های برگزاری بود.

او افزود: در هیچ شعبه‌ای کمبود تعرفه اتفاق نیفتاد و تنها مشکل بوجود آمده رمز ناظرین بود که آن نیز مشکلی کشوری بود که خیلی زود رفع شد.

کتابی آراء ماخوذه در اسدآباد را ۴۳ هزار و ۵۶۵  رای بیان کرد و گفت: از این تعداد ۷ هزار و ۸۹۰ رای باطله و ۳۵ هزار و ۶۷۵ رای صحیح بود.

او میزان آرا ریاست جمهوری را نیز اعلام کرد و گفت: رییسی ۲۶۴۴۴، همتی ۴۸۶۳، رضایی ۳۳۵۴ و قاضی زاده ۱۰۱۴ رای در شهرستان اسدآباد کسب کردند.

کتابی در ادامه از دریافت شکایات و اعتراض کاندیدا‌های شورا تا دو روز بعد از برگزاری نیز خبر داد و بیان کرد: این اعتراض‌ها در نشست مشترک هیئات اجرایی و نظارت پیگیری خواهد شد.

او همچنین با قدردانی از همکاری سپاه ناحیه در تامین ماسک رای دهندگان بدون ماسک نیز گفت:علاوه بر کمک سپاه ۵۵۰۰ ماسک نیز توسط فرمانداری توزیع شد.

کتابی در بخش دیگری از سخنان خود از استقرار و بازرسی اعضای شورای تامین در فرمانداری و سطح شهر در روز انتخابات نیز خبر داد و یادآور شد: هر گزارشی که در روز رأی گیری به ما منعکس می شد سریعا مورد پیگیری قرار می گرفت.

فرماندار اسدآباد ابراز داشت: افراد انتخاب شده در زمان کنونی صرفا منتخبین مردم بوده و موظف به رعایت موارد ابلاغی هستند.

کتابی در پایان از حضور خوب مردم، قانونمندی کاندیدا‌ها و تلاش اصحاب رسانه در پرشورتر شدن انتخابات و زحمات عوامل امنیتی و اجرایی این جشن بزرگ سیاسی قدردانی کرد و گفت: بر اساس آمار، میزان مشارکت مردم شهید پرور اسدآباد در انتخابات روز جمعه از میانگین استانی و کشوری بالاتر بود.

انتهای پیام/د

نظر شما