شناسهٔ خبر: 47887726 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

جنبش استادی کشور پیشگام در دعوت از آیت‌الله رئیسی بود/ هر استاد یک رسانه است

ستاد دانشگاهیان آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در اصفهان به مناسبت پیروزی ایشان در انتخابات بیانیه‌ای صادر کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان ستاد دانشگاهیان آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی استان اصفهان به مناسبت پیروزی ایشان در عرصه انتخابات بیانیه‌ای صادر کردند.

در ابتدای این بیانیه آمده است: برای اولین بار در تاریخ سیاسی ایران جنبش استادی کشور به مدیریت کانون دانشگاهیان ایران اسلامی، در زمستان گذشته مبتکر و پیشران دعوت از شخصیتی حوزی-دانشگاهی چون آیت‌الله دکتر رئیسی برای حضور در عرصه انتخابات خطیر ریاست جمهوری شد.

در ادامه تصریح شده است: این حرکت فرخنده که بامشارکت گروه‌ها وجریانات حامی انقلاب در بهار امسال شکوفه داد، نیازمند آبیاری وپاسداری برای به ثمر نشستن در تابستان های آینده انقلاب است و این مهم برای استادان جز با حمایت علمی وعملی این دولت کریمه همراه نخواهد شد.

در این بیانیه اظهار شده است: اگر تا دیروز می‌گفتیم هراستاد یک ستاد، امروز باید بگوییم هراستاد یک رسانه؛ رسانه‌ای که هم منتقل‌کننده نظرات عالمانه وکارشناسانه دانشگاهیان در زمینه راهبردها و راهکارهای حل مشکلات پیش روست و هم انتقال دهنده زحمات وخدمات دولت جهادی به مردم است واز همه مهم‌تر خنثی‌کننده مکاید وترفندهای جریان رسانه‌ای زخم خورده لیبرال وغربگرا است.

در انتها عنوان شده است: ضمن تبریک مجدد این پیروزی خجسته به رهبرعزیز، ملت شریف و دولت جدید و خداقوت به همه شما فرماندهان عالی جنگ نرم که با مجاهدت شبانه روزی خود این برگ زرین را به تاریخ انقلاب افزودید، امیدواریم این اتفاق مبارک زمینه‌ساز تمدنی ظهور منجی عالم بشریت باشد.

/انتهای پیام/۶۳۱۲۵/ق/

نظر شما