شناسهٔ خبر: 47885375 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

اقدامات فرهنگی بنیاد شهید پررنگ‌تر می‌شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: با گذشت زمان فعالیت‌های فرهنگی در این حوزه کمرنگ شده است؛ بیشتر نگاه بنیاد به مجموعه اجرایی بیشتر نگاه خدماتی و معیشتی بوده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سلیمان رستمیان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز، صبح امروز در جلسه شورای اداری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز که با حضور سردار یعقوب سلیمانی معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد، گفت: بنیاد شهید به عنوان یک نهاد فرهنگی بر اساس پیام امام خمینی (ره) و اساس‌نامه بنیاد است.

مدیرکل بنیاد شهید البرز با اشاره به اهمیت نقش فرهنگی این حوزه در کشور، بیان کرد: می‌توان گفت ۶۰ درصد سیاست‌گذاری‌های بنیاد طبق فرامین انقلاب در این حوزه مهم برنامه ریزی می‌شود.

این مقام مسؤول یادآور شد: با گذشت زمان فعالیت‌های فرهنگی در این حوزه کمرنگ شده است؛ بیشتر نگاه بنیاد به مجموعه اجرایی بیشتر نگاه خدماتی و معیشتی بوده است.

وی با بیان اینکه انتظار می‌رود بنیاد به زودی به اصل فعالیت خود برگردد، یادآور شد: بنای تمام فعالیت‌ها و پیوست هر فعالیتی فرهنگی است و ایثارگران یک مجموعه مبلغ فرهنگ و پیام‌آور ایثار و ازخودگذشتگی بودند و امیدواریم این روحیه تجدید شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز تصریح کرد: سپاه پاسداران به عنوان یک نیروی نظامی برگشته از جنگ، اکنون به عنوان یک نهاد اثرگذار در فعالیت‌های فرهنگی محسوب می‌شود و اقتدار سازمانی سپاه برگرفته از اقتدار فرهنگی است که بیشتر در بستر ایثار و شهادت ایجاد شده است.

انتهای پیام/ج

نظر شما