شناسهٔ خبر: 47882446 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان:

اجازه ندهید فضای شورای شهر سیاسی شود/ اعلام آمادگی سپاه جهت ساماندهی حاشیه شهر

سردار معروفی گفت: اجازه ندهید فضای شورا سیاسی شود و سهم خواهی سیاسی در خدمات شهری انجام شود، برای شما نباید بین الله آباد و مرکز شهر تفاوتی باشد زیرا همه مردم ما هستند و این نگاه یک نگاه مقدسی است که خداوند به آن بهتر کمک می کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان، صبح امروز اعضای منتخب ششمین دوره شورای شهر با سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان دیدار و گفتگو کردند.

سردار حسین معروفی در این دیدار ضمن تبریک به اعضای منتخب ششمین دوره شورای شهر کرمان، اذعان کرد: من به شما تبریک ویژه می گویم به جهت اینکه خداوند به شما فرصت خدمت رسانی به مردم را داد.

وی گفت: ما معتقدیم در مکتب و آئین و دستورات ائمه اطهار علیهم السلام خدمت به مردم صدقه جاریه ای است، خدمتی که بدون نگاه خاص برای آحاد مردم انجام می شود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، با بیان اینکه در حوزه راهبردی اتفاق بسیار مهمی در کشور ما رخ داد، افزود: امروز همه ائمه کفر در مقابل امام جامعه قرار گرفتند حقیقت این بود این زورآزمایی همه دنیای کفر از جمله آمریکا، اروپایی ها و صهیونیست ها چندین شبکه علیه ما درست کردند مبنی بر اینکه بر ایران دموکراسی حاکم است آنان چه می دانند که دموکراسی چیست؟

سردار معروفی خاطرنشان کرد: سلطنت طلب ها و منافقین در شورای امنیت و سازمان ملل در بوق و کرنا کردند که رای ایران زیر ۲۵ درصد است به این جهت که بتوانند قانونی تصویب  و رفراندوم نظام سیاسی را تغییر دهند و این را ائمه کفر انجام دادند.

وی ادامه داد: در درون کشور نیز بدخواهان مردم و انقلاب و کژاندیشان همه دست در دست هم دادند تا انتخابات با حضور حداکثری در ایران اتفاق نیفتد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: هل من ناصر ینصرنی امام نیز برای نظام، انقلاب، مردم و جامعه بود و این یک کار بزرگی بود.

سردار معروفی خاطرنشان کرد: مردم هوشمندانه با حضور حداکثری خود در روز جمعه ۲۸ خرداد مشت محکمی بر دهان یاوه گویان زده و ائمه کفر را کنار زدند و دست رد به سینه آنها زدند و عده ای هم در کشور به ما می گفتند بیش از ۳۰ درصد مردم  در انتخابات شرکت نخواهند کرد.

وی گفت: این هوشمندی ملت ایران را می رساند شما ببینید این ملت در بطن انقلاب، در پیروزی انقلاب، در درگیری های ۲۰ ماهه کردستان و در جنگ ۸ ساله چه کردند و در دوران سازندگی و بویژه در دوران هسته ای مردم باور کردند که انرژی هسته ای تنها برای ساخت بمب نیست.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ابراز کرد: در جریان فتنه ۸۸ می بینید که مردم برای پاسخ به این فتنه در ۹ دی به میدان می آیند، مردم نگاه می کنند ببینند حصرت آقا چه می گوید.

سردار معروفی در ادامه با اشاره به اینکه یکی از ویژگی های حاج قاسم این بود که نگاه به زخم زبانها نمی کرد بلکه فقط نگاهش به دستور حضرت آقا بود، اذعان کرد: در سال ۹۸، ۹۷، ۹۶ مردم خودشان را از جریانات جدا کردند، مردم باز در جریان تشییبع حاج قاسم حصورشان را  به دنیا ثابت کردند که انقلاب زنده است.

وی عنوان کرد: مردم وقتی ببینند که منافع و مقدساتشان در خطر است از هر جناح، حزب و یا گروه و قومیتی باشند با هم یکصدا می شوند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: در روز جمعه ۲۸ خرداد هوشمندی مردم ایران برای دنیا ملموس بود در زمانی که دشمن از چندین ماه قبل در حال انجام عملیات روانی روی جوانان و مردم ایران بود به جهت اینکه پای صندوق های رأی حاضر نشوند، حال ببینید این مردم چگونه به خدای خود توکل کرده و از رهبر جامعه خود تبعیت کردند و در صحنه حضور یافتند این مردم هوشمند هستند.

سردار معروفی بیان کرد: استان کرمان خوشبختانه با تمامی کش و قوس ها هم حضورشان خیلی خوب بود و هم اینکه توانستند شخصی را  که می تواند اقتدار، امنیت و بزرگی شان را حفظ کند انتخاب کردند.

وی گفت: در استان کرمان بیش از ۶۰ درصد مردم پای صندوق های رأی حاضر شدند که اکثر رأی ها به منتخب امروز بود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: در دوران ریاست جمهوری بنی صدر، در دو دوره شهید رجایی و حضرت آقا مردم کشور ایران به جناح و گروه  رأی ندادند بلکه به فرد و گفتمان در دوران رأی دادند، دقیقا این موضوع مجددا رخ داد.

سردار معروفی با اشاره به اینکه در استان کرمان ۷۴۲ روستا  آب ندارد، گفت:  من طرح آب را مطرح کردم و قرارگاه نهضت آبرسانی حاج قاسم را تشکیل دادیم و از سال گذشته تا کنون ۶۴ روستا را آبرسانی کردیم و امسال نیز برای ۲۵۰ روستا برنامه داریم.

وی با تاکید بر اینکه مردم در روستاها در زمینه اشتغال و  ازدواج مشکل دارند، ادامه داد: این مردم از ما و از جنس ما هستند، نباید معیشت، اقتصاد و خدمات را سیاسی کنیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: از همان ابتدایی که وارد سپاه کرمان شدم به نیروهای خودم گفتم که ما سپاه انقلاب هستیم و سپاه یک جناح یا گروه خاص نیستیم و  فدای کسی نمی شویم بلکه تنها فدای انقلاب، ولایت و مردم می شویم.

سردار معروفیی ادامه داد: نگاه ما به خدمات مردمی قومی و مذهبی نیست، وقتی ما در سپاه برای خانواده های جوان نیازمند جهیزیه تامین می کنیم نگاه نمی کنیم آنها شیعه هستند یا سنی بلکه آنها به چشم ما مردمی از جنس خودمان هستند که نیاز به مساعدت و کمک  دارند.

وی عنوان کرد: خوشبختانه در انتخابات چند روز گذشته یک خانه تکانی درستی ایجاد شد که اگر مسئولان حواسشان خوب جمع باشد می توانند مسائل و مشکلات مردم را بهتر حل و فصل کنند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: اکثر روستاهای استان کرمان نیاز به آب دارند که این معضل باید با مشارکت خود مردم و به صورت جهادی حل شود نه اینکه آن را به پیمانکار بسپارند.

سردار معروفی تاکید کرد: متاسفانه جنوب و شرق استان کرمان و بخشی از رودبار، قلعه گنج، عنبرآباد از سیستان و بلوچستان بدتر است.

وی ادامه داد: در رابطه با شورای شهر که اکثر آنها چهره های شناخته شده ای دارند و دارای ترکیب و تلفیق خوبی هستند می توانند از حضور پیشکسوتانی که تجربه کاری بیشتری دارند همچون سردار چناریان، فتح الله مؤیدی و ایرانمنش استفاده کنند و همچنین در کارهای جهادی می توان از جوانانی که تجربه این کار را دارند استفاده کرد.

فرمانده سپاه ثارالله استانن کرمان خطاب به اعضای منتخب شورای شهر اذعان کرد: اجازه ندهید فضای شورا سیاسی شود و سهم خواهی سیاسی در خدمات شهری انجام شود، برای شما نباید بین الله آباد و مرکز شهر تفاوتی باشد زیرا همه مردم ما هستند و این نگاه یک نگاه مقدسی است که خداوند به آن بهتر کمک می کند.

سردار معروفی عنوان کرد: استان کرمان به جهت حضور مزار حاج قاسم جهانی شده است و از سراسر کشور برای زیارت به کرمان می آیند، ۵۵۳ کشور تاکنون به کرمان جهت زیارت مرقد شریف حاج قاسم سفر کردند همچنین ما می خواهیم با خوب شدن اوضاع کرونایی روزانه  ۳ هزار دانشجو و  دانش اموز برای زیارت بیاوریم آیا به نظر شما اوضاع شهر کرمان و گلزار شهدا باید چنین باشد،هنوز بافت قدیم ما از دوران آقا محمد خان قاجار است، پس سعی کنید کارها را اولویت بندی کنید.

وی افزود: بدترین حاشیه در استان سیستان و بلوچستان بود که ساماندهی شد، اما متاسفانه حاشیه شهر کرمان خواستگاهی برای دشمن شده است، ما نگران خودمان نیستیم  نگران مردم هستیم زیرا دشمن روی این مناطق مانور می دهد که همین حاشیه شهر و بافت قدیم می توانند جزو اولویت های شورای شهر باشند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اذعان کرد: کمربندی که به نام سردار شهید مزین شد می تواند قسمتی از بارترافیکی را از بین ببرد، تنوع زیباسازی درون شهر باید مدنظر باشد مردم کار می خواهند، اگر نگاه ها انقلابی، مومنانه و حرکت جهادی باشد مردم پای کار خواهند آمد.

سردار معروفی تاکید کرد: برای ساماندهی به حاشیه شهر حاضریم که سپاه را به میدان بیاوریم همانطور که در آب رسانی به روستاها و شهر کرمان ورود کردیم.

وی از احداث دو بیمارستان ۱۲۰۰ تختخوابی در شهر کرمان خبر داد و گفت: بیمارستان ۶۰۰ تختخوابی فاطمه الزهرا (س) و بیمارستان ۶۰۰ تختخوابی شهید حاج قاسم سلیمانی واقع در چهارراه طهماسب آباد زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی که توسط قرارگاه خاتم احداث خواهد شد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با تاکید بر اینکه طرح جامع گلزار شهدای کرمان تا گنبد جبلیه در حال تدوین است، اذعان کرد: اولویت بعدی برای گلزار شهدا است این گلزار در حال حاضر جهانی است که از طرف شورای شهر کارهایی انجام شده است و بخشی از آن هنوز باقی مانده است که در صورت بهبودی اوضاع کرونا، جمعیت در گلزار شهدای کرمان در محرم و صفر امسال بیشتر از شهر زنجان خواهد بود.


انتهای پیام/

نظر شما