شناسهٔ خبر: 47882117 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

غفلت‌کنیم پیک پنجم به‌زودی از راه می‌رسد /پیشگیری از موج پنجم کرونا با رعایت شیوه نامه‌ها

سخنگوی ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: روند ابتلا به کووید۱۹ در البرز ثابت مانده و نگرانی ما بابت اوج گیری دوباره موج پنجم کرونا در البرز است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، مهرداد بابایی، سخنگوی ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: خبرهایی از گوشه و کنار کشور به ویژه شهرهای جنوبی کشور مبنی بر افزایش تعداد بیماران به گوش می‌رسد و این نشان می‌دهد که اگر سهل انگاری کنیم پیک پنجم از راه می‌رسد.

سخنگوی ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی البرز با اشاره آخرین وضعیت شیوع کرونا در البرز  افزود: شرایط البرز از یک هفته گذشته تقریبا ثابت مانده و رنگ بندی تغییری نکرده است.

بابایی گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته هفت نفر بر اثر ابتلای قطعی به کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

او افزود: در حال حاضر ۵۳۶ نفر در بیمارستان‌های استان بستری هستند و طی ۲۴ ساعت اخیر هم ۱۱۰۰ نفر به صورت حضوری به مراکز درمانی و بهداشتی استان مراجعه داشته‌اند.

سخنگوی ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی البرز در پاسخ به گلایه مردم در خصوص کمبود واکسن گفت: هفته گذشته کشور در تامین واکسن به ویژه برای کسانی که در انتظار تزریق دوز واکسن بودند با مشکل مواجه بود ولی خوشبختانه با واردات به موقع این مشکل برطرف شده است.

بابایی افزود:  در حال حاضر هیچ مشکلی در تزریق واکسن به متقاضیان البرزی وجود ندارد و طبق نوبت و بر اساس محدوده سنی اعلام شده تزریق در حال انجام است.

انتهای پیام/ر. ن

برچسب‌ها:

نظر شما