شناسهٔ خبر: 47878322 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

پیام قدردانی فرمانده انتظامی استان مرکزی از حضور حماسی مردم در انتخابات

فرمانده انتظامی استان مرکزی در پیامی از حضور پرشور و حماسی مردم استان در انتخابات و تلاش کلیه دست‌اندرکاران ایجاد امنیت و آرامش انتخابات ۲۸ خرداد در استان قدردانی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک فرمانده انتظامی استان مرکزی در پیامی از حضور پرشور و حماسی مردم استان در انتخابات و تلاش کلیه دست‌اندرکاران ایجاد امنیت و آرامش انتخابات ۲۸ خرداد در استان قدردانی کرد.

در این پیام آمده است:‌ حضور گسترده، باشکوه و آگاهانه مردم عزیز، ولایت مدار و متدین اسلام در این دوره از انتخابات، نشان از عشق و علاقه به انقلاب اسلامی و پای بندی به نظام جمهوری اسلامی ایران بود و این حضور باعث مباهات، نماد اتحاد، انسجام و قدرشناسی از شهیدان، جانبازان، آزادگان، ایثارگران و اعتقاد و دل‌بستگی به مکتب اسلام بوده و یاس و ناامیدی دشمنان اسلام را به همراه دارد.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: اینک که به فضل الهی، انتخابات در کمال امنیت و آرامش و با حضور گسترده مردم در سطح کشور برگزار شد، این مهم می‌تواند به عنوان پشتوانه محکمی برای پیشبرد اهداف کشور و تعالی ایران اسلامی در عرصه جهانی باشد.

این پیام میفزاید: فرماندهی انتظامی استان مرکزی، قدرشناس همکاری و همراهی مردم عزیز در خلق این حماسه ملی است و از سویی امنیت و آرامش حاکم بر سطح استان را ناشی از همراهی و همکاری آحاد مردم با دستگاه‌های متولی نظم و امنیت به‌ویژه خدمت‌گزاران خود در نیروی انتظامی دانسته و آن را بزرگ‌ترین سرمایه در ارتقاء امنیت کشور می‌داند.

در این پیام آمده است: با شکر و سپاس خداوند متعال در خلق این حماسه ملی، این‌جانب به عنوان خدمتگزاری در عرصه نظم و امنیت، از همت بلند و حضور گسترده و باشکوه تمامی اقشار جامعه و تلاش شبانه‌روزی کارکنان انتظامی استان، مجموعه سپاه و بسیجیان استان و کلیه دستگاه‌های نظامی و امنیتی، اصحاب رسانه و تمامی دستگاه‌های اجرایی که در ایجاد بستر امن و آرام برای برگزاری این دوره از انتخابات با فرماندهی انتظامی استان همکاری داشتند، صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم و از خداوند منان، توفیق، سلامتی و رستگاری همگان را مسئلت دارم.

انتهای پیام/

نظر شما