شناسهٔ خبر: 47878257 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

توسل عناصر ضد ایرانی به چوب و چماق برای منصرف کردن ایرانی‌های خارج‌نشین از رای دادن!

اهمیت مشارکت در تعیین سرنوشت کشورمان به اندازه‌ای است که مخالفان ایران، با دشنام و حمله مستقیم تلاش کردند تا مانع از رأی دادن ایران‌های مقیم خارج شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، همزمان با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ در کشورمان، ایرانیان مقیم دیگر کشورها نیز با حضور در پای صندوق‎‌‌های رأی در تعیین سرنوشت کشور خود سهیم شدند. 

روند اخذ آرا از شهروندان ایرانی در بسیاری از کشورها در سفارت خانه‌ها یا دفاتر حافظ صلح به خوبی انجام شد اما در برخی از این مراکز از جمله انگلیس و واشنگتن مردم با حمله سلطنت طلبان و منافقان که مخالف نظام جمهوری اسلامی ایران هستند روبه رو شدند.

در آمریکا مدعیان دموکراسی به زوج ایرانی که  قصد رأی دادن داشتند، هتاکی کردند و پلیس تنها نظاره گر این ماجرا بود. این هموطنان ایرانی در پاسخ به فرد هتاک می‌گوید: من در جبهه ایرانم. شماها در جبهه عربستان و اسرائیل.

<div id="video-display-embed-code_14171888"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.news/fa/news/play/embed/7794097/14171888?width=400&height=300"></script></div>
 مزدوران و سلطنت طلبان  در بیرمنگام انگلیس  نیز به یک خانم ایرانی  به دلیل شرکت در انتخابات و مشارکت در تعیین سرنوشت کشور خود، حمله ور شدند.
<div id="video-display-embed-code_14171889"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.news/fa/news/play/embed/7794097/14171889?width=400&height=300"></script></div>
در واشنگتن هم به رای دهندگان ایرانی نه تنها هتاکی شد بلکه تهدید هم شدند.
<div id="video-display-embed-code_14171899"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.news/fa/news/play/embed/7794097/14171899?width=400&height=300"></script></div>
 
اما فیلمی هم ببینید از حال بد کسانی که خود را برانداز می‌نامند و چشم دیدن مشارکت ایرانیان مقیم خارج در انتخابات ریاست جمهوری را ندارند.
<div id="video-display-embed-code_14171902"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.news/fa/news/play/embed/7794097/14171902?width=400&height=300"></script></div>
 
مردم در توییتر به اقدامات مزدوران و منافقان واکنش نشان دادند و آنان را خائن به مملکت دانستند.
 
حمله مزدوران و سلطنت طلبان به رای دهندگان ایرانی
 
 
حمله مزدوران و سلطنت طلبان به رای دهندگان ایرانی
 
توییتر اما در اقدامی تمامی فیلم هایی را که مردم از حمله مزدوران و سلطنت طلبان به رأی دهندگان ایرانی در این شبکه اجتماعی به اشتراک گذاشته بودند را حذف کرد.
حمله مزدوران و سلطنت طلبان به رای دهندگان ایرانی

حضور مردم در پای صندوق‌های رأی در انتخابات، قدرت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را بیش از پیش نشان می‌دهد و این مسئله باعث خشمگینی مخالفان ایران می شود. کسانی که مدعی دموکراسی و حقوق بشر هستند اما نه تنها در کشورهای خود این اصول را زیر پا می گذارند بلکه در تمامی مسائل کشور عزیزمان ایران نیز به همین بهانه‌ دخالت می‌کنند. 

بار‌ها ثابت شده که این افراد، دست نشانده‌های دیگر دولت‎‌های غربی‌ و متحدانشان هستند، کسانی که خود هیچ وقت شاهد برگزاری انتخاباتی در کشورشان نبودند و اصلا با اصول سیاسی آن آشنا نیستند و غربی‌هایی که برگزاری انتخابات در کشورشان، حمله مردم به اصلی‌ترین مقر سیاسی را در پی داشت و  حاضرند برای استعمارگری مردم را به جان هموطنان خود بیاندازند.

با نگاهی گذرا به سرنوشت دیگر کشور که برای مدتی هرچند کوتاه دچار تزلزل در ارکان سیاسی کشور خود شدند، می‌توان دید که آنان نیز سال‌ها پس از مردم ایران به اهمیت حضور در انتخابات پی بردند. مردم سوریه پس از گذار از دوره ای آشوب و نا آرامی و حضور تروریست‌ها درکشورشان متوجه شدند که حضور در پای صندوق‌های رأی چقدر می‌تواند به تحکیم قدرت کشورشان کمک کند.

حال هشتمین رئیس جمهور ایران نیز با رأی مردم انتخاب شد و مردم بار دیگر با حضورشان و بی‌توجه به فرافه‌کنی‌های دشمنان، قدرت ایران را  در مقابل جهانیان به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام/

نظر شما