شناسهٔ خبر: 47873449 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

تصمیم تاریخی و حضور پرشور مردم حماسه‌ای زیبا آفرید

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در اطلاعیه با اشاره به حماسه سیاسی مردم ایران اسلامی در انتخابات ۲۸ خرداد آورده است: ملت وظیفه‌شناس ایران اسلامی با تصمیم هوشمندانه تاریخی و حضور پرشور خود در شعب اخذ رأی، یکی از زیباترین حماسه را آفریدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در اطلاعیه با اشاره به حماسه سیاسی مردم ایران اسلامی در انتخابات ۲۸ خرداد آورده است: ملت وظیفه‌شناس ایران اسلامی با تصمیم هوشمندانه تاریخی و حضور پرشور خود در شعب اخذ رأی، یکی از زیباترین حماسه را آفریدند.

متن این اطلاعیه بدین شرح است:

اثر نتیجه انتخابات سال‌ها بر زندگی مردم و کشور سایه‌افکن خواهد بود و امیدواریم انتخابات ۲۸ خرداد برخلاف خواسته دشمنان مایه آبرو، عزت و سربلندی ایران بشود.

«مقام‌ معظم‌ رهبری‌ حضرت‌ آیت‌ا...العظمی امام ‌‌خامنه‌ای مدظله‌العالی»

شکر و سپاس خداوند متعال به‌پاس نعمت ملت متدین، وفادار و بصیر ایران اسلامی در خلق حماسه دیگری که حقیقتاً زیبا به‌یادماندنی شد.

ملت وظیفه‌شناسی که در شرایط استثنایی شیوع ویروس منحوس کرونا در حماسه سیاسی انتخابات ۲۸ خردادماه حضور یافتند و علی‌رغم جنگ روانی استکبار جهانی و تنگناهای اقتصادی، با تصمیم هوشمندانه تاریخی و حضور پرشور خود در شعب اخذ رأی، یکی از زیباترین حماسه را آفریدند.

اینک با خضوع و خشوع در برابر ذات اقدس احدیت و با زبان قاصر و قلم ناتوان از حماسه باشکوه و تاریخی ملت شورآفرین ایران اسلامی تشکر می‌نماییم.

توفیقات روزافزون همگان و فائق ‌آمدن به توطئه‌ها و مشکلات، تحت توجهات خاصه حضرت بقیه‌ا... الاعظم (عج) را از خداوند متعال مسئلت می‌نماییم.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی

انتهای پیام/ ۷۰۰۴۲

نظر شما