شناسهٔ خبر: 47872910 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

نتایج آرای ششمین دوره انتخابات شوراهای مناطق شهری گناباد اعلام شد

فرماندار و رئیس ستاد انتخابات گناباد نتایج شمارش آرای ششمین دوره انتخابات شوراهای مناطق شهری این شهرستان را اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا، حامد قربانی در جمع خبرنگاران گفت: مهدی صفاری شهری با چهار هزار و ۴۴۴ رای، مهران حسین زاده با سه هزار و ۴۳۲ رای ، سعید فولادی با ۲ هزار و ۹۶۸ رای، علیرضا طیبی نوغابی با ۲ هزار و ۷۹۶ رای و علیرضا موحد با هزار و ۷۲۹ رای به عنوان اعضای منتخب مردم به ششمین دوره شوراهای شهر گناباد راه یافتند.

وی ادامه داد: محمد صابری نوغابی و حسین باقری هم به ترتیب با ۲ هزار و ۵۰۹ رای و ۲ هزار و ۴۱۰ رای به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

فرماندار گناباد گفت: همچنین در شهر بیدخت نیز احمد علی اصغری با ۶۹۱ رای، محمد حیدری با ۵۹۰ رای، حسین  قاسم زاده بیدختی با ۵۶۷ رای، حسین افکار بیدختی با  ۴۷۴ رای و مرتضی دهقانی با ۴۵۱ رای به شورای اسلامی راه یافتند و فرشاد میثمی با ۴۴۹ رای و محمد امانیان با ۳۳۷ رای به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

قربانی افزود: در شهر روشناوند نیز اسماعیل کرمی با ۸۴۵ رای، ید الله شریفی با ۷۱۹ رای، محمد سلمانی با ۶۶۸ رای، محسن قاسمی روشناوند با  ۶۴۵ رای و نجمه امامی با ۶۲۲ رای منتخب مردم در ششمین دوره شوراها شدند و یحیی شریفی با ۳۸۴ رای و صیاد نجاری با ۲۸۵ رای به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

وی ادامه داد: در شهر کاخک نیز حمید مقیمیان با هزار و ۴۰۹ رای، رضا مقیمی کاخکی با ۸۶۵ رای، محمد نجاریان کاخکی با ۷۲۱ رای، محمد رضا جعفری با ۵۷۹ رای  و محمد وفایی با ۴۸۵ رای به عنوان اعضای اصلی و محمد خیاط کاخکی با ۴۸۳ رای و محمد نظام زاده با ۴۵۵ رای به عنوان اعضای علی البدل شورای این شهر انتخاب شدند.  

وی تصریح کرد : ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا، سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری به صورت همزمان در ۹۷ شعبه ثابت و سیار اخذ رای در شهرستان گناباد واقع در جنوب استان خراسان رضوی برگزار شد.

نظر شما