شناسهٔ خبر: 47869010 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

منتخبان شورای اسلامی گرگان، آق‌قلا و انبارالوم مشخص شدند

گرگان - ایرنا - فرماندار گرگان گفت که نتیجه انتخابات شورای اسلامی شهرهای گرگان، سرخنکلاته، جلین و قرق با اتمام شمارش آرا مشخص و اعضای اصلی و علی‌البدل شورای این شهرها به انتخاب مردم برگزیده شدند.

صاحب‌خبر -

 محمد حمیدی شنبه با صدور اطلاعیه ای افزود: ۹ منتخب اصلی مردم شهر گرگان در روز بیست و هشتم خرداد امسال به ترتیب ناصر گرزین با ۱۱ هزار و ۹۲۲ رای، حجت مقسم با ۱۰ هزار و ۱۶ رای، عیسی مهری با ۹ هزار و ۱۲۹ رای ،علی اکبر بصیرنیا با هشت هزار و ۹۲۸ رای، سید میثم حسینی با هشت هزار و ۴۵۹ رای ، صفرعلی پایین محلی با هشت هزار و ۳۹۵ رای، زهرا نورا با هشت هزار و ۲۷۷ رای، مهران کاظم نژاد تبریزی با هفت هزار و ۶۷۱ رای و حمیدرضا آقاملائی با هفت هزار و ۱۵۸ رای، انتخاب شدند.

وی ادامه داد: سید غلامرضا موسوی با ۶ هزار و ۶۸۵ رای، محمد ابراهیم جرجانی سرخنکلاته با ۶ هزار و ۳۵۰ رای ، ابوالفضل تجری با پنج هزار و ۹۹۸رای، محمدرضا عجم با پنج هزار و ۸۸۳ رای و محمد مهدی ایرجی با پنج هزار و ۲۶۷ رای به عنوان اعضای علی البدل منتخب شهر گرگان هستند.

 ۱۷۱ نفر به عنوان نامزد انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر گرگان شرکت داشتند.

وی در خصوص اعضای منتخب مردم در شورای اسلامی شهر سرخنکلاته، افزود: اهالی این شهر نیز به ترتیب مریم معصوم آبادی نژاد با ١٠٢۶ رای، یحیی تاجیک با ٨٧٩ رای، اسماعیل مقصودلو با ٨۶٢ رای، محمدرضا باقری با ٧٨۵ رای و  رضا کریم با ٧۵۵ رای به عنوان اعضای اصلی شورا انتخاب شدند.

حمیدی اعلام کرد: حسن گرزین با ۶٩٩ رای، ابوطالب مقصودلو با ۶۴٣ رای و اسماعیل دشتیان با ۶٠٠ رای به عنوان اعضای علی البدل شورای شهر سرخنکلاته برگزیده شدند.

۱۹ نفر به عنوان نامزد شورای اسلامی در شهر سرخنکلاته رقابت کردند.

وی همچنین اعضای منتخب اصلی مردم در شورای اسلامی شهر جلین را علیرضا پائین محلی با ١٢٢٨ رای،  فاطمه عرب بالاجلینی با ١١۴٨ رای، احمدرضا ناظریان با ١٠٩۶ رای ، عبدالخالق سالاری با ١٠٧٣ رای و فرشید فرزبود با ٩١٠ رای معرفی کرد و افزود: حسینعلی تازیکی بالاجلینی با  ٨١۵ رای، ابراهیم عزیزپور با ٧٣۵ رای و  مصطفی خلیلی بالاجلینی با ۶٩٧ رای جزو سه عضو منتخب علی البدل شورای اسلامی این شهر انتخاب شدند.

۱۶ نفر در جلین نامزد انتخابات شورای اسلامی این شهر بودند.

فرماندار گرگان اضافه کرد: محمد علی رضائی با ١٢٣٣ رای، منصور بارانی با ١١٣۴رای، حسن جهانتیغ با ١١٢۶ رای ، صابر کول میرپوربا  ٨٧٩ و برات اله بیروتی الهی با ٨۶۵ رای به عنوان اصلی شهر قرق مشخص شدند.

وی همچنین اعضای منتخب علی البدل شهر قرق را حسینعلی تازیکی بالاجلینی با ٨١۵ رای، ابراهیم عزیز پور با ٧٣۵ رای و مصطفی خلیلی بالاجلینی با ۶٩٧ رای معرفی کرد.

در شهر قرق ۲۱ نفر نامزد انتخابات شورای اسلامی این شهر بودند.

 شهرستان گرگان براساس آمار سرشماری نفوس و مسکن ۴۸۰ هزار و ۵۴۱ نفر جمعیت دارد که ۳۳۰ هزار نفر آن واجد شرایط رای دادن در انتخابات ۱۴۰۰ بودند که جمع آوری آرا در این شهرستان با استقرار ۲۶۳ شعبه و مشارکت پنج هزار و ۲۶۰ نفر به عوامل اجرایی، نظارت، بازرسی و انتظامی، انجام شد.

همچنین سرپرست فرمانداری آق قلا نتایج انتخابات شوراهای اسلامی ۲ شهر آق‌قلا و انبارالوم را اعلام کرد.

بر اساس اعلام عبدالغفور غراوی از مجموع ۱۸ هزار و ۸۵۰ برگ رای ماخوذه و در پایان رقابت ۳۳ نامزد، عظیم قره‌داشلی با چهار هزار و ۸۶۸ رای، جلال‌الدین آتابای با سه هزار و ۴۶۶ رای، طاهر اسماعیلی با سه هزار و ۴۳۸ رای، نوروز حسن‌قاسمی با سه هزار و ۳۱۳ رای و بهرام قرنجیک با ۲ هزار و ۷۹ رای به عنوان اعضای اصلی انتخاب شدند.

وی بیان کرد: همچنین رحیمه طعنه با ۲ هزار و ۷۸۷ رای، طاهر توماج با ۲ هزار و ۷۸۷ رای و عبدالحلیم ماهری با ۲ هزار و ۷۰۰ رای اعضای علی البدل ششمین دوره شورای اسلامی شهر آق قلا هستند.

وی عنوان کرد: همچنین از مجموع ۳ هزار و ۷۱۳ برگ رای اخذ شده انبارالوم عبداللطیف ارزانی با هزار و ۸۱۰ رای، یوسف سالاری‌توماج با هزار و ۷۴۱ رای، عبدالرزاق توماج با هزار و ۶۸۰ رای، ابراهیم حبیب‌لی با هزار و ۶۶۰ رای و امان‌گل چوگان با هزار و ۴۵۴ رای از میان ۲۰ نامزد این دوره به عنوان اعضای اصلی شورای این شهر انتخاب شدند.

سرپرست فرمانداری آق‌قلا گفت: همچنین حبیب‌الله چاری با هزار و ۳۷۳ رای، عبدالله کزیکه‌اکوشی با هزار و ۱۲۹ رای و احمد لکزایی با هزار و ۱۲۷ رای اعضای علی البدل ششمین دوره شورای اسلامی شهر انبارالوم هستند.

انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایر همزمان با سیزدهمین دوره رییس جمهوری، دومین میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و نخستین میاندوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲۸ خردادماه برگزار ‌شد.

نظر شما