شناسهٔ خبر: 47860705 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

فرماندار درمیان خبر داد:

مشارکت ۸۷ درصدی مردم درمیان در انتخابات/ منتخبان شورای ۳ شهر درمیان اعلام شدند

بخشی میزان مشاركت مردمی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسامی شهر و روستا در شهرستان درمیان را ۸۷ درصد اعلام كرد.

صاحب‌خبر -

«حسینعلی بخشی» در گفتگو با خبرنگار  شبستان  در بیرجند با بیان اینکه در این دوره از انتخابات 39 هزار و 200 نفر از مردم شهرستان درمیان واجد شرایط شرکت در انتخابات بودند، اظهار کرد:  87 درصد از افراد واجد شرایط رأی دادن، در انتخابات شركت كردند.

 

فرماندار درمیان افزود: پس از شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری به ترتیب حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی 25 هزار و 84 رأی، عبدالناصر همتی سه هزار و 383 رأی، محسن رضایی میرقائد 2 هزار و 297 رأی و سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی تعداد ۶۹۰ رأی از آرای مردم این شهرستان را كسب كردند.

 

وی در خصوص شمارش آرای منتخبان ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر اسدیه، اعضای اصلی و علی‌البدل گفت: پس از شمارش آرا فیروز غلامی با کسب هزار و ۴۷۸ رأی، محمد حمزه بی خویش با کسب هزار و 76 رأی، ابراهیم رحمانی فورگ با کسب هزار و 35 رأی، غلام سرور هرمزی ۸۶۳ رأی، حسین خسروی (فرزند غلامرضا) با کسب ۸۵۲ رأی به ترتیب به عنوان اعضای اصلی شورای اسلامی شهر اسدیه انتخاب شدند.

 

رئیس ستاد انتخابات شهرستان درمیان یادآور شد: همچنین امیر خسروی با کسب ۸۲۷ رأی، محمدرضا عبدالهی سرو با کسب ۷۵۵ رأی، حسین خسروی (فرزند غلام محمد) با کسب ۵۷۲ رأی به عنوان اعضای علی البدل شورای اسلامی شهر اسدیه انتخاب شدند.

 

بخشی در خصوص آرای شهر طبس مسینا گفت: در طبس مسینا نیز به ترتیب غلامحسین آشوری هزار و ۳۳ رأی، عبدالحبیب رمضانی هزار و ۶ رأی، عبدالحبیب سالاری ۹۴۹ رأی، عبدالرئوف اکبری ۹۲۵ رأی و عبدالودود محمد پرستبا کسب ۸۹۳ رأی به عنوان اعضای اصلی و محمد امین مالکی با کسب ۷۱۴ رأی، مهرالله شافعی ۵۳۶ رأی، عبدالسلام خسروی ۵۶ رأی نیز به عنوان اعضای علی البدل شورای اسلامی این شهر برگزیده شدند.

 

فرماندار درمیان در ادامه اعضای منتخب شورای اسلامی شهر گزیک را به ترتیب نور احمد الهیاری با کسب ۶۶۴ رأی، سعید الهیاری با کسب ۶۴۳ رأی، علیرضا سلیمانی با کسب ۶۳۷ رأی، یاسر عطائی با کسب ۶۱۱ رأی و حسن قاسمی با کسب ۵۳۰ رأی اعلام کرد.

 

بخشی اعضای علل البدل شورای اسلامی شهر گزیک را هم در این شهر به ترتیب عبدالحمید احراری با کسب ۴۹۰ رأی، رمضان محمدی با کسب ۴۲۹ رأی و کنیز نوری با کسب ۴۲۶ رأی عنوان کرد.

 

به گفته وی ۳۴ داوطلب در این دوره از انتخابات شوراهای اسلامی در شهرستان درمیان برای تصاحب ۱۵ كرسی عضویت در شورای اسلامی در مناطق شهری با هم رقابت کردند.

 

پایان پیام/706

نظر شما