شناسهٔ خبر: 47857157 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رئیس ستاد انتخابات لرستان:

نتیجه انتخابات شورا‌های مراکز شهر‌ها در اولین فرصت اعلام می‌شود

رئیس ستاد انتخابات لرستان گفت: نتیجه انتخابات شورا‌های مراکز شهر‌های استان را در اولین فرصت اطلاع رسانی می‌کنیم و سایر روستا‌ها و شهر‌های کوچک از طریق فرمانداری‌ها اعلام می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد،محمود ثمینی،رئیس ستاد انتخابات لرستان با اشاره به اینکه تشکر می‌کنم از مردم سلحشور لرستان که حماسه بزرگی خلق کردند، اظهار کرد: از عوامل اجرایی، نیرو‌های نظارتی، نیرو‌های نظامی، اصحاب رسانه و… نیز تشکر می‌کنم.

وی تصریح کرد: در اولین فرصتی که شمارش آرا انتخابات ریاست جمهوری از طریق هیئت‌های اجرایی و فرمانداران اعلام شود، آمار نهایی از طریق ستاد انتخابات کشور اعلام خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات لرستان افزود: در خصوص انتخابات شورا‌های اسلامی نیز، مراکز شهر‌های استان را سعی می‌کنیم اطلاع رسانی کنیم و سایر روستا‌ها و شهر‌های کوچک‌تر از طریق فرمانداری‌ها اطلاع رسانی می‌شود.

ثمینی با اشاره به اینکه با توجه به شرایط کرونا باید مراقبت کنیم و با پایان شمارش آرا هر شخصی که به پیروزی رسید باید توجه داشته باشد تجمعات را کاهش دهند، گفت: امروز حماسه ملی داشتیم و ان شاء الله عزیزان توجه داشتند مراقبت‌های کرونایی را در روز‌های آتی رعایت کنند.

وی یادآور شد: به محض اینکه هرگونه نتایجی به دست برسد اعلام می‌کنیم.

انتهای پیام/ب

نظر شما