شناسهٔ خبر: 47856235 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

نتایج قطعی شورای شهر بیرجند اعلام شد

فرماندار بیرجند نتایج قطعی و رسمی ششمین دوره انتخابات شورای شهر بیرجند را اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، «علی ناصری» دقایقی پیش به خبرنگاران رسانه‌های گروهی گفت: انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر بیرجند در ۱۱۵ شعبه اخذ رای برگزار و در این رتسا ۲۰۰ هزار تعرفه بین شعب توزیع شد که ۷۳ هزار و ۷۰ تعرفه مصرف شده است.

 

وی تعداد آرا ماخوذه را ۷۱ هزار و ۳۰ رای اعلام کرد و ادامه داد: از این تعداد ۶۴ هزار و ۵۱۷ رای صحیح و ۶ هزار و ۵۱۳ رای باطله بوده است.

 

فرماندار بیرجند افزود: از مجموع آرا ماخوذه صحیح بالاترین میزان رای با ۱۱ هزار و ۴۷۴ رای را علیرضا محمودی راد کسب کرده است.

 

به گفته وی، همچنین فرید فروزانفر با ۱۰ هزار و۶۷۱ رای، فاطمه زهرا هلال بیرجندی با ۱۰ هزار و ۵۹۵ رای، مرتضی یزدان شناس با ۹ هزار و ۸۲۴ رای، محمد مهدی درخشی هشت هزار و ۴۷۹ رای، رضا حسنی صفت با هفت هزار و ۱۹۶ رای، عباس سروری با هفت هزار و ۱۰ رای، مهدی عبدالرزاق نژاد با ۶ هزار و ۷۲۶ رای و ویدا ناصری با ۶ هزار و ۷۲۴ رای به شورای ششم شهر بیرجند راه یافته اند.

 

ناصری ادامه داد: نگین ناصح با ۶ هزار و۲۸۶ رای، مهدی میری ۶ هزار و ۱۲۷ رای، فریدون ابراهیمی ۶ هزار و ۲۰ رای، محمد رمضانی پنج هزار و ۷۸۱ رای، ابوالفضل علیزاده بیرجندی پنج هزار و ۴۴۹ رای و محمد حسین زراعتکار پنج هزار و ۴۰۲ رای به عنوان اعضای علی البدل شورای شهر بیرجند انتخاب شدند.

 

فرماندار بیرجند عنوان کرد: ۸۳ نامزد در ششمین دوره انتخابات شورای شهر بیرجند با یکدیگر رقابت داشته اند.

 

پایان پیام/70

نظر شما