شناسهٔ خبر: 47854700 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

فرماندار اصفهان:

کمبود تعرفه انتخاباتی در شعب اخذ رأی گزارش نشده است

امسال تعرفه‌های انتخاباتی بیش از حد نیاز بود و تا حدودی تعرفه ذخیره‌ای هم داشتیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان  حسین سیستانی فرماندار اصفهان با بیان اینکه امسال تعرفه‌های انتخاباتی بیش از حد نیاز بود و تا حدودی تعرفه ذخیره‌ای هم داشتیم، گفت: با توجه به افزایش تعداد شعب و صندوق‌های اخذ رای تعرفه‌های انتخاباتی بیشتر از حد نیاز تهیه شده بود و هیچ کمبودی در این زمینه وجود نداشت.


 او گفت: در تمام ساعات اخذ رای با توجه به بازرسی‌های اعضای هیات نظارت و اجرایی رای گیری خوب و آرامش حاکم بوده است.
او ادامه داد: از ابتدای رای گیری تاکنون که لحظات پایانی را پشت سر می‌گذاریم در فرآیند سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مشکلی نداشتیم.
فرماندار اصفهان تصریح کرد: البته طی فرآیند رای گیری به دلیل مشکل برق و قطعی اینترنت اختلالاتی ایجاد شده بود که به سرعت برطرف گردید.
او بیان کرد: ابتدای رای گیری از یک‌هزار و ۱۱۴ شعبه اخذ رای یک‌هزار و ۱۱۱ شعبه آماده رای گیری بودند و دستگاه احراز هویت فعال بود و سه شعبه که با مشکلاتی مواجه بودند در کوتاه‌ترین زمان با جابه جایی صندوق‎ها مشکلات آن‌ها برطرف شد.
سیستانی خاطرنشان کرد: علاوه بر حضور و مشارکت حداکثری مردم پای صندوق‌های رای شاهد حضور عروس و داماد و جانباران و زنان و مردان اصفهانی در صحنه انتخابات بودیم که حماسه و حضور دیگری را رقم زدند.
او اظهار کرد: صف‌های طولانی رای دهندگان از ابتدای صبح شکل گرفت و رای گیری تا ساعت ۲۴ تمدید شده بود که در صورت نیاز تا ۲ بامداد ادامه دارد.
به گفته فرماندار اصفهان، با اتمام زمان رای گیری در صورتی که رای دهندگان در شعبه حضور داشته باشند تا آخرین نفر رای آن‌ها اخذ خواهد شد و مشکلی در این راستا وجود ندارد.


انتهای پیام/ی

نظر شما