شناسهٔ خبر: 47853500 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مشارکت بیش از ۵۷ درصدی مردم کرمان تا این لحظه

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان کرمان گفت: تا این لحظه بیش از یک میلیون و ۲۵۳ هزار نفر نسبت به اخذ تعرفه اقدام کردند که نشان دهنده مشارکت بیش از ۵۷ درصدی در استان کرمان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، عباس تقی‌زاده امشب در جمع خبرنگاران در خصوص تمدید زمان رای گیری اظهار کرد: در روستاهایی که مراجعه کننده‌ای ندارند، پایان رای‌گیری اعلام می‌شود اما تا زمان دستور ستاد انتخابات نباید نسبت به شمارش آرا اقدام کنند.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان کرمان ادامه داد: در سایر شعب تا زمانی که افراد حضور داشته باشند فرایند رأی گیری ادامه می‌یابد.

وی عنوان کرد: تا این لحظه بیش از یک میلیون و ۲۵۳ هزار نفر نسبت به اخذ تعرفه اقدام کردند که نشان دهنده مشارکت بیش از ۵۷ درصدی در استان کرمان است.

تقی‌زاده اعلام کرد: براساس تعداد افراد شرکت کننده در انتخابات، شهرستان کرمان با حدود ۲۵۸ هزار نفر در رتبه اول، رفسنجان با ۱۰۸ هزار نفر در رتبه دوم و جیرفت و سیرجان با بیش از ۱۰۰ هزار نفر در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین، شهرستان‌های بم، زرند، رودبار جنوب، بافت، شهربابک، کهنوج، عنبرآباد، قلعه‌گنج، بردسیر، نرماشیر، منوجان، ریگان، رابر، فهرج، ارزوئیه، راور، فاریاب، انار و کوهبنان در رتبه‌های بعدی بیشترین تعداد شرکت کننده قرار دارند.

انتهای پیام/۸۰۰۱۷/ب/ی

نظر شما