شناسهٔ خبر: 47852733 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

نماینده آشوریان در مجلس: عزت ایرانیان قابل معامله نیست

ایرنا

نماینده مسیحیان آشوری کلدانی کاتولیک ایران در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز ملت ایران با حضور در پای صندوق های رای نشان دادند عزت ایرانی قابل معامله نیست.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، "شارلی انویه تکیه" روز جمعه پس از انداختن رای خود به صندوق با بیان اینکه انتخابات عرصه حساس و تاثیرگذار برای آینده کشور است، افزود: دشمنان انقلاب و ایران با نقشه های شوم خود می خواستند مسیر انتخابات را به مسیر دلخواه خود سوق دهند ولی با هدایت های رهبری و هوشمندی ملت ایران و حضور در پای صندوق های رای  نگذاشتند انتخابات از مسیر خود خارج شده واین عرصه خالی بماند.

وی اظهار داشت: امروز ملت ایران با حضور در پای صندوق های رای شکست دیگری به رژیم صهیوتیستی، آمریکا و مدعیان حقوق بشر و انسانیت وارد کردند.

وی ادامه داد: امروز بار دیگر توانستیم  اقتدار و عزت ایرانی را به رخ جهانیان بکشیم و پاسخ محکمی به دشمنان کشور دهیم.

نماینده مسیحیان آشوری کلدانی کاتولیک ایران در مجلس شورای اسلامی افزود: امروز در برهه حساسی که سرنوشت آینده کشور در راستای توسعه اقتصادی، فرهنگی و روابط بین المللی است، دستان پرتوان تک تک ملت شریف ایران خواهد توانست این آینده را رقم بزند.

وی افزود: به جهانیان نشان خواهیم داد ما ایرانیان اعم از مسیحی و مسلمان با تعامل و هماهنگی هم زیر پرچم سه رنگ ایران و با ولایتمداری در همه عرصه ها حضور داشته وخواهیم داشت.

انویه تکیه اضافه کرد: از ملت ایران می خواهم درپای صندوق های رای حاضر شده و آینده پرفروغ کشور را ترسیم کنند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر وروستا بطور همزمان برگزار شد.

نظر شما