شناسهٔ خبر: 47851962 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

فرماندار ویژه خرمشهر:

استقبال مردم روستاهای خرمشهر و حضور در شعب اخذ رای قابل توجه و بی نظیر است

حیدری با بیان اینکه استقبال مردم روستاهای خرمشهر و حضور در شعب اخذ رای قابل توجه و بی نظیر است گفت: خوشبختانه استقبال بالاتر از حد انتظار بوده و امید است حد نصاب همه دوره‌های مختلف گذشته انتخابات در این دوره شکسته شود.

صاحب‌خبر -

«محمد حیدری» عصر امروز (جمعه 28 خرداد) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، با بیان اینکه قانون و مقررات انتخابات از سوی نامزدها در خرمشهر رعایت شده و نکته خاصی در روند انتخابات مشاهده نشده که باعث مداخله نیروی انتظامی یا مرجع قضایی شود اظهار کرد: 110 شعبه اخذ رای با حضور یک هزار و 500 نفر به عنوان عوامل نظامی و انتظامی، اجرایی، اداری و اعضای صندوق‌ها و بازرسان و ناظران از نخستین ساعات زمان تعیین شده در محل‌های پیش‌بینی شده مستقر و روند اخذ رای از مردم را آغاز کرده اند.

 

معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهر از پیش بینی بسته‌های بهداشتی در صندوق‌های اخذ رای این شهرستان خبر داد و افزود: در هر صندوق یک ناظر بهداشتی مستقر شده است.

 

وی تصریح کرد: از صبح امروز در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 150 داوطلب در شهرستان خرمشهر به رقابت می‌پردازند.

 

حیدری با بیان اینکه آرامش و امنیت در تمام شعب اخذ رای خرمشهر حاکم است اضافه کرد: خوشبختانه همه شعب اخذ رای در کمال امنیت و آرامش رای گیری‌های خود را انجام می‌دهند و از دورترین نقاط روستایی تا نقطه مرکزی که مسجد جامع است این فرایند در حال انجام است.

 

وی از استقبال قابل توجه و بی نظیر مردم روستاهای شهرستان خرمشهر در شعب اخذ رای خبر داد و ابراز کرد: خوشبختانه استقبال بالاتر از حد انتظار بوده و امید است حد نصاب همه دوره‌های انتخابات ریاست جمهوری و مجلس شورای شهر و حتی شورا‌های شهر و روستا در این دوره شکسته شود.

 

فرماندار ویژه خرمشهر مشارکت مردم این شهرستان در انتخابات را بسیار مطلوب برشمرد و خاطر نشان کرد: تا این لحظه مشارکت مردم عالی بوده و امیدوارم در ساعات باقی مانده از زمان رای گیری همچنان شاهد حضور پر نشاط و انگیزه مردم خرمشهر در پای صندوق‌های رای باشیم.

 

وی حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات را مایه تضمین امنیت و فخر کشور خواند و تاکید کرد: امید است مردم شهرستان خرمشهر برگ زرینی در تاریخ خرمشهر رقم بزنند که این نیز هم مایه تضمین امنیت جمهوری اسلامی ایران هم مایه فخر و افتخار برای مردم سرافزار خرمشهر خواهد بود.

 

حیدری همچنین به روند رای گیری و شمارش آرا نیز اشاره کرد و ادامه داد: تا ساعت 12 شب طبق قانون مکلف به رای گیری هستیم و بعد از این ساعت شمارش آرا شروع خواهد شد که ابتدا نتایج ریاست جمهوری اعلام می‌شود و بعد از آن وارد شمارش آرای نامزدهای شورا‌ها خواهیم شد؛ البته این مسئله بستگی به شرکت کنندگان دارد هر چه شمار شرکت کنندگان بیشتر و آرا بالا باشد به همان تعداد میزان داوطلب در شورای اسلامی شهر و روستا که 150 نفر داوطلب همزمان است و همینطور پیش بینی می‌شود تعداد رای دهندگان زیاد باشد و طبیعی است زمان بیشتری صرف شمارش آرا شود.

 

وی یاد آور شد: انتظار است همکاران در شعب اخذ رای شمارش آرا را با سرعت بیشتری انجام دهند تا کار تجمیع در فرمانداری انجام می‌شود.

 

پایان پیام/660

نظر شما