شناسهٔ خبر: 47851805 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ظهور و بروز اراده ملی؛

حضور مردم در شعب اخذ رای گناوه انبوه شد

گناوه - ایرنا - با نزدیک شدن به ساعت‌‍های پایانی انتخابات سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، سیل جمعیت به سوی شعب اخذ رای حوزه شهری گناوه سرازیر شدند.

صاحب‌خبر -

بر اساس گزارش میدانی خبرنگار ایرنا از چندین  شعبه اخذرای، لحظه به لحظه بر تعداد رای دهندگان افزوده می‌شود، به گونه‌ای که حضور در سالن‌های رای گیری پیش بینی شده بلحاظ شرایط کرونایی با فاصله صورت می‌گیرد.

باتوجه به گرمای منطقه و شرایط کرونایی، استقبال مردم از شعب اخد رای در صبح کمرنگ بود اما با نزدیک شدن به غروب، جمعیت زیادی در شعب حضور پیدا کردند.

اخذ رای در شعب گناوه بخاطر گرمای هوا در فضای بسته شامل مدارس و حسینیه و مساجد برگزار می‌شود که رعایت پروتکل‌های بهداشتی باید موردتوجه جدی قرار گیرد.

در یکی از شعب اخذ رای، مشاهده شد که پروتکل‌های بهداشتی مغفول مانده و رای دهندگان در صف‌های به هم نزدیک و کنار هم  قرار دارند.

فرماندار گناوه گفت: در بازدیدی که لحظاتی پیش از چندین شعبه صورت گرفت، استقبال مردم روند افزایشی یافته است.

غلامرضا مهرجو افزود: تاکنون شعب اخذ رای شهرستان با کمبود تعرفه مواجه نشدند و درصورت نیاز در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

وی بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شعب اخذ رای تاکید و بیان کرد: عوامل اجرایی در شعب به مسایل بهداشتی اهمیت قایل شوند و در صورت نادیده گرفتن پروتکل‌ها تذکرات لازم را دهند.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد.

نظر شما