شناسهٔ خبر: 47848529 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

رئیس ستادهای مردمی سلام مطرح کرد؛

موج تخریب‌ها و بی اخلاقی‌ها علیه قاضی‌زاده هاشمی در سراسر کشور

رئیس ستادهای مردمی «دولت سلام»، گفت: متاسفانه فضای رقابت‌های تبلیغاتی چنان سنگین بود که در تمام سفرهای استانی ایشان، کارشکنی می‌شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، مهدی بادپا رئیس ستادهای مردمی سلام در رابطه با برخی بداخلاقی ها، اظهار داشت: متاسفانه اخبار رسیده نشانگر موج تخریب‎ها و بی اخلاقی علیه این فرزند ملت در سراسر کشور در حال انجام است. 

وی ادامه داد: از خط کشیدن روی اسم ایشان در برخی از حوزه های اخذ رای تا انتشار بخشی از صحبت‌های تقطیع شده آقای دکتر قاضی زاده هاشمی و تهمت‌های ناروا همگی نشان از اعتماد گسترده مردم به گفتمان اخلاق و عقلانیت انقلابی و برنامه‌های دولت سلام است.

وی افزود: با صراحت تاکید می کنم آقای دکتر قاضی زاده هاشمی تا انتها در این عرصه حاضر و انشاءالله مردم با حضور حماسی خود تا ساعت پایانی امشب با رای خود پاسخی قاطع به این بی اخلاقی‌ها خواهند داد.

رئیس ستادهای مردمی سلام تصریح کرد: متاسفانه فضای رقابت‌های تبلیغاتی چنان سنگین بود که در تمام سفرهای استانی ایشان، کارشکنی می‌شد. 

وی ادامه داد: در آخرین سفر استانی که دو روز پیش در زادگاهش در مشهد برگزار شد علیرغم اینکه مجوزات لازم برای سالن اصلی برنامه در دانشگاه امام رضا (ع) اخذ شده بود، ۲ ساعت پیش از شروع برنامه مجوز سخنرانی این کاندیدای ریاست جمهوری لغو شد و سخنرانی دکتر قاضی زاده با استقبال حدود ۳۰۰۰ نفر از هواداران ایشان در خیابان منتهی به دانشگاه و در گرمای هوا برگزار شد،که این بی احترامی نه تنها به کاندیدای ریاست جمهوری در رقابت نابرابر که بی احترامی و توهین به جمهوریت نظام و در تناقض با مشارکت حداکثری مردم بود.

نظر شما