شناسهٔ خبر: 47846693 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

جابجایی صندوق‌‌های رأی در مناطق صعب‌العبور توسط بالگردهای هوانیروز کرمان

فرمانده پایگاه سوم رزمی هوانیروز کرمان گفت: چهار بالگرد ماموریت جابجایی صندوق‌های رأی در مناطق صعب‌العبور استان‌های جنوب‌شرق را بر عهده دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، امیر عباس اعتمادزاده امروز در حاشیه مأموریت اعزام صندوق‌های اخذ رأی به مناطق صعب‌العبور اظهار کرد: از امروز صبح شاهد یک شکوه و حضور بی‌نظیر بودیم، مردم شهر کرمان و سایر شهرها با قاطعیت در همان ابتدای ساعت رأی‌گیری با حضور باشکوه خود پای صندوق‌های رای ثابت کردند که در خط ولایت هستند.

فرمانده پایگاه سوم رزمی هوانیروز کرمان افزود: این پایگاه نیز با توجه به مأموریتی که به آن واگذار شد، چهار فروند بالگرد 214 در شهر کرمان، بیرجند و زاهدان برای مأموریت خاش و شهر جیرفت در نظر گرفته که با کادر پروازی باتجربه و آمادگی 100 درصد آماده اجرای پرواز هستند.

 

 

اعتمادزاده خاطرنشان کرد: با پرواز به مناطق صعب‌العبور با جابه‌جایی صندوق‌های رأی حضور 100 درصدی را به اثبات خواهیم رساند و در خدمت مردم ایران هستیم.

وی تصریح کرد: هوانیروز همیشه غیرممکن را به ممکن تبدیل کرده و در این روز حساس و باشکوه هم ثابت خواهیم کرد همواره در کنار مردم ایران هستیم.

انتهای پیام/80016/ب

نظر شما