شناسهٔ خبر: 47846363 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

انتخابات با مشارکت خوب مردم در حال برگزاری است

رئیس شورای عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان مرکزی گفت: در حال حاضر انتخابات با مشارکت خوب مردم در حال برگزاری است.

صاحب‌خبر -

علی‌اکبر کریمی در حاشیه بازدید از شعب اخذ رأی شهرستان فراهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: در بازدیدی که از شعب اخذ رأی صورت گرفت و گزارش‌هایی که از فرمانداران و فرماندار فراهان دریافت کردیم در ۴۳ شعبه اخذ رأی این شهرستان چه در روستاها و چه در شهر خوشبختانه مشکل خاصی وجود ندارد و انتخابات را روند خوبی در حال برگزاری است.

وی تصریح کرد: در شهرستان‌های تفرش، فراهان و آشتیان علاوه بر انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر، انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس نیز برگزار می‌شود که کار را برای عوامل اجرایی و مردم مضاعف کرده است.

رئیس شورای عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان مرکزی گفت: در حال  حاضر انتخابات با مشارکت خوب مردم در حال برگزاری است، امیدواریم در ساعت باقیمانده هم مردم با جدیت بیشتری و زودتر به پای صندوق‌های رأی بروند و رأی دادن را به ساعات پایانی وقت انتخابات موکول نکنند.

کریمی بیان کرد: از نظر تأمین تعرفه در شعب مشکلی وجود ندارد و فضای خوبی در شعب اخذ رأی از نظر رعایت پروتکل‌های بهداشتی با حضور ناظران بهداشتی که در شعب مستقر هستند فراهم شده و مشکلی نیست و ان‌شالله انتخابات خوب و پرشور و با نتایج مطلوب برای ملت ایران برگزار شود.

انتهای پیام/

نظر شما