شناسهٔ خبر: 47845764 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

بسطامی: ایلام جزو استان‌های برتر کشور در مشارکت سیاسی

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم استان ایلام همواره در ادوار گذشته انتخابات بیشترین مشارکت را به ثبت رسانیده و توانسته‌اند جزو استان‌های برتر کشور از مشارکت سیاسی باشند.

صاحب‌خبر -

علی‌اکبر بسطامی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام حضور پرشور و هم جانبه مردم در انتخابات را متضمن جمهوریت و موجب افزایش مشروعیت نظام است دانست و گفت: ایلامیان در انتخابات ۱۴۰۰ حماسه دیگری خلق می‌کنند.

وی افزود: مردم استان ایلام همواره در ادوار گذشته انتخابات بیشترین مشارکت را به ثبت رسانیده و توانسته‌اند جزو استان‌های برتر کشور از مشارکت سیاسی باشند.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم ایلام که همواره رتبه برتر حماسه سازی در کشور را به خود اختصاص داده‌اند؛ باز هم شاهد هستیم که بیشترین حضور را تاکنون داشته‌اند.

وی گفت: حضور پرشور مردم ایلام در انتخابات نبوغ اندیشه‌ای، مشی ایرانی و اسلامی مردم این استان را نشان می‌دهد.

بسطامی با اشاره به فرموده مقام رهبری که "حضور پای صندوق های رای یک عمل صالح است" گفت: همه باید برای لبیک به سخن رهبری در پای صندوق‌های رای حاضر شویم تا موجب یاس دشمنان شویم.

وی تصریح کرد: تصاویر حضور صبح امروز پای صندوق‌های رای بیانگر مشارکت بالای مردم در این انتخابات است که به فضل خداوند حضور پرشور تا زمان پایان رای گیری استمرار خواهد داشت.

انتهای پیام/ ۹۷۰۸۷۷

نظر شما