شناسهٔ خبر: 47845043 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

پیام های تبریک به مناسبت صعود تیم ملی به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی قطر

در پی صعود مقتدرانه تیم ملی فوتبال ایران به مرحله نهایی مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر رئیس مجلس شورای اسلامی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، وزارت ورزش و جوانان، باشگاهها، مدیران کل استانهای مختلف و روسای هیات های فوتبال استانی پیام های تبریک جداگانه ای صادر کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا و به نقل از فدراسیون فوتبال، پیام های تبریک به مناسبت صعود تیم ملی به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی قطر 2022 به شرح زیر است:

روسای فدراسیون های فوتبال کره جنوبی و رومانی در پیامی صعود تیم ملی به مرحله نهایی رقابتهای انتخابی جام جهانی قطر را به فدراسیون فوتبال ایران تبریک گفته و برای تیم ملی فوتبال کشورمان در این مسابقات آرزوی موفقیت کردند.

پیام تبریک مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان

پیروزی مقتدرانه تیم‌ملی فوتبال ایران بر عراق، پایان بخش اول ماموریتی دشوار و آغازگر مسیری جدید در روند رو به رشد فوتبال ملی ایران است.

نتایج دور رفت و سلب میزبانی از ایران برای دیدارهای برگشت مرحله اول مقدماتی جام‌جهانی، شرایطی نفس‌گیر را برای تیم‌ملی به‌وجود آورد. بااین وجود برنامه‌ریزی، پشتیبانی خوب، غیرت و اقتدار ملی‌پوشان، تلاش عوامل فنی و از سویی دعای خیر مردم، پیروزی‌های بزرگی را برای ملت عزیز ایران به ارمغان آورد.

پیام تبریک محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی

خدا قوت بچه ها... پیروزی‌های پی در پی تیم ملی موجی از خوشحالی در دل مردم ایجاد کرده است؛ به تک تک شما با تمام وجود افتخار می‌کنیم، دعای مردم بدرقه راه شماست.

تبریک محمد مهدی فروردین، رئیس فراکسیون ورزش

ملت ایران بار دیگر مشاهده کردند که فرزندانشان فعل «ما می‌توانیم» را صرف کردند و با غیرت و همیتی مثال زدنی، در یک مسیر سخت راه صعود تیم ملی به مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی را هموار کردند.

پیام تبریک مهدی علی نژاد، معاون توسعه و قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان

بازیکنان باغیرت و کادر فنی پرتلاش و هوشیار تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران، بدون تردید 4 برد پیاپی شما و کسب حداکثر امتیازات ممکن در این مرحله از بازیهای انتخابی جام جهانی، نشان از عزم راسخ تک تک اعضای تیم ملی کشورمان داشت و زحمات شما عزیزان مایه مباهات و سربلندی آحاد ملت شد.

پیام تبریک باشگاه پرسپولیس

فوتبال ایران همواره در روزهای سخت، اتفاقات بزرگی را رقم زده است و کسب چهار پیروزی در چهار دیدار باقی مانده و سرنوشت ساز در گروه سوم مقدماتی، گویای غیرت ایرانی و نمایشگر شایستگی های فوتبال کشورمان بود.

پیام تبریک باشگاه سپاهان

بی شک در مسابقات مرحله نهایی تا کسب مجوز حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر همبستگی ملی، حمایت همه جانبه مسئولین کشور و ورزش، باشگاه ها، هیئت های ورزشی، رسانه های متعدد و انگیزه آفرین که حمایت از همه اعضای تیم را خالصانه مدنظر داشتند ضروری است. ان شاء الله با عنایات الهی، دست در دست هم حضور در جام جهانی قطر را تحقق می بخشیم.

پیام تبریک باشگاه نساجی مازندران

چهار پیروزی پیاپی و شیرین در رقابت های پیش مقدماتی جام جهانی با وجود عدم میزبانی و کاستی امکانات، اتفاقی مهم در فوتبال ایران بود که با غیرت جوانان ایرانی و مدیریت فدراسیون فوتبال محقق شد.

پیام تبریک سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس تهران

بار دیگر دلاور مردان تیم ملی فوتبال با برد خود، شادی و سرور را برای مردم ما به ارمغان آوردند. 

تلاش جوانان فوتبالیست ما در صعود تیم ملی فوتبال به دور نهایی مقدماتی جام جهانی نشان از همت بلند و پشتکار این غیور مردان دارد.

پیام تبریک اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه

کسب بردهای پیاپی و امید بخش توسط دلاور مردان فوتبال ایران و صعود مقتدرانه تیم ملی فوتبال کشورمان به مرحله نهایی مسابقات جام جهانی قطر با همت و عزم اراده تمامی بازیکنان  و کادر فنی و نیز تحت مدیریت تحول آفرین فدراسیون فوتبال محقق گردید و زمینه شادمانی و سرور نشاط عمومی در جامعه گردید.

 

نظر شما