شناسهٔ خبر: 47844776 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری:

مردم با حضور پرشور در انتخابات بار دیگر حماسه‌ای بزرگ خلق می‌کنند

آیت‌الله حیدری گفت: مردمی که امروز برای لبیک گویی به ندای امام امت، ولایت و ارواح طیبه شهیدان پای صندوق‌های رای آمدند بدانند که با این کار حماسه‌ای بزرگ در حال ساختن است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «آیت‌الله محسن حیدری» امروز (جمعه 28 خرداد) با حضور در حسینیه ثارالله اهواز، رای خود را در صندوق اخذ رای انداخت و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همه اقوام خوزستان توسط اسلام، ولایت، انقلاب اسلامی و مصالح استان خوزستان به هم پیوند خورده‌اند.

 

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: امروز برای لبیک گویی به ندای امام امت، مقام معظم رهبری، ولایت و برای مسرور ساختن دل آقا امام زمان (عج) و روح بزرگ امام خمینی (ره) و ارواح طیبه شهیدان و سردار دل‌ها پای صندوق‌های رای آمدید و بدانید که با این کار حماسه‌ای بزرگ در حال ساختن است.

 

وی اضافه کرد: سرنوشت مملکت امروز مشخص می‌شود و امیدواریم با انتخاب دولتی مقتدر، قوی، حزب‌الهی، جوان، متعهد، دلسوز، فسادستیز و سر کار بتوانیم مشکلات فعلی را به حول و قوه الهی با کمک و همت مردم حل کنیم.

 

آیت‌الله حیدری ابراز کرد: به عنوان خادمی کوچک در مجلس خبرگان رهبری از عزیزانی که تا به حال تصمیم نگرفتند پای صندوق‌های رای بیایند و هنوز در خانه هستند دعوت می‌کنم هر چه سریع‌تر به قافله عشق، کرامت، غیرت و سربلندی بشتابند.

 

وی تصریح کرد: ناامیدی و یاس از جنود شیطان است و شما از سربازان امام زمان (عج) هستید از این رو از برادران و خواهران می‌خواهم عجله کنید تا از قافله عقب نمانند.

 

پایان پیام/72

نظر شما