شناسهٔ خبر: 47844366 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان:

حضور پر شور در انتخابات پایه های نظام را محکم تر می کند

حجت الاسلام موسوی بر حضور حداکثری در پای صندوق های رأی تاکید کرد وگفت: با حضور پر شور در انتخابات پایه های نظام محکم تر خواهد شد.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام «سید علی موسوی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، گفت:همه مردم به ویژه فعالان مسجدی با حضور پرشور در صحنه انتخابات، حمایت خود را از نظام و رهبری اعلام و پایبندی به ارزش ها و آرمان های انقلاب را به جهانیان ثابت خواهند کرد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با تأکید براینکه بچه های مسجد با حضور حداکثری در انتخابات، بلوغ سیاسی خود را به منصه ظهور می رسانند و خط بطلانی بر یاوه گویی دشمنان می کشند ادامه داد: امروز به واسطه حضور تک تک افراد در انتخابات، نظام اسلامی تقویت شده و دشمنان تضعیف خواهند شد.

 

وی با اشاره به شرکت اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان برای تجدید عهد با نظام اسلامی و پاسداشت خون شهدا و بیعت با ولی امر مسلمین، در این انتخابات اظهارداشت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند یکی از راه‌های قوی شدن ایران مشارکت در انتخابات است بنابراین همه ما باید در این امر مهم شرکت کنیم.

 

حجت الاسلام موسوی انقلاب اسلامی ایران را ثمره خون شهداعنوان کردوافزود: باید با شرکت در انتخابات ۱۴۰۰ که مطابق با معیارهای انقلاب و بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری است، دین خود را به شهدا ادا کرد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان  ضمن دعوت از مردم جهت حضور حداکثری در انتخابات ادامه داد: بی‌تردید حضور متراکم، حداکثری و عمومی و در عین حال آگاهانه مردم در پای صندوق‌های رأی در انتخابات نویدبخش کشوری مقتدر و در خور شایستگی‌ و توسعه یافته خواهد بود.

 

به گفته وی اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با امید و اطمینان به نصرت الهی همگام با آحاد ملت با افتخار در جشن شکوه جمهوریت ۱۴۰۰ شرکت خواهند کرد.

 

 

پایان پیام/276

نظر شما