شناسهٔ خبر: 47844264 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

رئیسی:

برای حل مشکلات مردم شب و روز نمی‌شناسم/ ناراحتی بخاطر برخی از مشکلات حق است اما نتیجه اش نباید عدم شرکت در انتخابات باشد

صاحب‌خبر -
خبرگزاری آریا- نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: توصیه من به عنوان یک نامزد و خدمتگزار مردم، به دست اندرکاران انتخابات این است که رای مردم حق‌الناس است و حق‌الناس را باید مراقبت کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا، حجت‌الاسلام والمسلیمن سید ابراهیم رئیسی پس از رای دادن در مسجد جامع ارشاد شهرری در جمع خبرنگاران افزود: حتی یک رای نباید برخلاف آنچه که مردم تصمیم گرفتند استفاده شود و نباید در اخذ رای و نگهداری رای مردم کوتاهی شود.
رئیسی با اشاره به اینکه امروز، روز بسیار مبارکی برای ملت بزرگ ایران به ویژه رای اولی‌هاست گفت: نظام جمهوری اسلامی و همه نهاد‌های آن برخاسته از رای ملت است و این از افتخارات نظام جمهوری اسلامی که آنچه تعیین‌کننده است از طریق این کشور و ملت است و جمهوری اسلامی نشان داده که از ابتدا تاکنون همواره شکل گرفتن نهادهایش مبتنی بر رای همه ملت بوده است.
رئیسی افزود: از همه دست‌اندرکاران انتخابات در بخش‌های اجرایی نظارت و از همه مهمتر مردم عزیز کمال تشکر را دارم، انشاالله آنچه امروز به دست توانای مردم رقم می‌خورد موجب رضایت و پیشرفت و اجرای عدالت در کشور باشد.
رئیسی گفت: با توجه به گزارشاتی که از بخش‌هایی از کشور تا ساعت هشت و نیم داریم، بعضی از بخش‌های کشور فعال هستند و هنوز بخشی دیگر در مسئله رسیدن تعرفه مشکل دارند که از همکاران عزیزی که در وزارت کشور و در شعب اخذ رای هستند درخواست دارم برای حل این مشکل تلاش بیشتری کنند.
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: انشاالله خداوند متعال دولتی را رقم بزند که برای مردم و در جهت رفع گرفتاری‌های مردم و گره‌گشایی از زندگی مردم باشد، من توفیق پیدا کردم در اولین ساعت رای‌گیری، رای خود را به صندوق بیاندازم و انشالله که مردم هم با همتی که دارند همه پای صندوق‌های رای بروند.
رئیسی گفت: از هر کسی که ناامید شده و مشکل دارد و می‌خواهد در انتخابات شرکت نکند، از همه مردم و جوانان عزیز، از همه زنان و مردان ایرانی با هر گویشی و از هر اقلیمی با هر نگاه سیاسی خواهش می‌کنم که پای صندوق‌های رای بیایند و رای خود را به صندوق بریزند و هیچ‌کس از صندوق رای قهر نکند.
وی با بیان اینکه اگر کسی به خاطر برخی از کاستی‌ها نگران و ناراحت است حق دارد,، اما راه آن شرکت نکردن در انتخابات نیست گفت: تاکید من به همه مردم خصوصا جوانان این است که با قدرت و قوت در انتخابات شرکت کنند و امیدواریم آنچه به دست ملت ایران رقم میخورد به نفع نظام و کشور و به نفع مردم و به نفع تغییر در وضعیت کنونی باشد.
رئیسی گفت: همانطور که در تبلیغات انتخاباتی گفتم برای رفع مشکلات مردم شب و روز نمی‌شناسم و تمام تلاش خود را به کار می‌گیرم تا در نقش یک طلبه خدمتگزار مردم باشم.
وی افزود: من خودم را خدمتگزار همه افراد می‌دانم، هرکس شناسنامه ایرانی دارد همین کافیست تا هم حقوق شهروندی او رعایت شود و هم حقوق او تضمین شود، ما دربرابر مردم وظیفه داریم و دولت مکلف است به مردم خدمت کند و خدمتگزار مردم ایران باشد.
وی مردم را صاحب حق دانست و افزود: امیدوارم بتوانم با همه وجودم در خدمت مردم و خدمتگزار خالصی برای مردم باشم بطوریکه مردم ظرف مدت کوتاهی تغییر در زندگی‌شان را احساس کنند.

نظر شما