شناسهٔ خبر: 47843806 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

امیر قربانی:

آمادگی انجام پرواز شبانه را داریم/ تشریح فعالیت هوانیروز در جابجایی صندوق‌های رای

فارس

فرمانده هوانیروز ارتش با تشریح فعالیت‌های هوانیروز در جابجایی صندوق‌های رای، گفت: بالگردهای ما به سامانه‌های دید در شب هم تجهیز شده‌اند، اگر ضروری باشد می توانیم از این بالگردها استفاده کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، امیر سرتیپ دوم خلبان یوسف قربانی فرمانده هوانیروز ارتش، با اشاره به آغاز فرایند رای گیری انتخابات ریاست جمهوری از صبح امروز، اظهار داشت: هوانیروز ارتش مثل سایر یگان های نزاجا الحمدالله در بحث انتخابات با تمام توان وارد شده چه در بحث خانواده های محترم هوانیروز و چه کارکنان به صورت حداکثری شرکت کرده اند

بیشتر بخوانید:

این انتخابات بسیار مهم‌تر از گذشته است

وی افزود: بر اساس منویات مقام معظم رهبری حضور در انتخابات باعث افزایش امنیت و اقتدار کشور می شود و یک وظیفه شرعی بر عهده همگان است.

امیر قربانی با بیان اینکه در بحث بالگردی و کمک به عزیزان ستاد انتخابات کشور در تمام انتخابات‌ها در تمام کشور بالگردهای ما آماده انجام پروازها هستند، اظهار داشت: صندوق‌های رای را در تمام مناطق صعب‌العبور از دیروز جابجا شده و از دیروز کارکنان ما در حال فعالیت پروازی در این حوزه هستند و جایی نیست که خدای ناکرده صندوقی روی زمین مانده باشد. در استان‌های مختلف پوشش ایجاد کردیم و در گزارشی که به من دادند، صندوق‌ها همگی منتقل شده و رای‌گیری در حال انجام است.

بیشتر بخوانید:

فرمانده کل ارتش رای خود را به صندوق انداخت +عکس

فرمانده هوانیروز ارتش ادامه داد: در بعضی مناطق چند مورد پرواز انجام شده چون روستاها زیاد بودند، حتی در جایی که ۳-۴ خانواده هم بوده، بالگردهای ما برای اخذ رای پرواز کرده‌اند و هوانیروز با تمام توان پای کار است و انشالله تا پایان انتخابات که صندوق‌ها جمع‌آوری شود، بالگردهای هوانیروز در خدمت عزیزان خواهند بود.

وی با بیان اینکه بالگردهای ۲۱۴ و ۲۰۵ هوانیروز ماموریت انجام پروازهای مربوط به انتخابات را بر عهده دارند،‌ عنوان کرد: احتمال می دهیم تا پایان امروز بیش از ۵۰۰ سورتی پرواز انجام شود.

امیر قربانی در پایان تاکید کرد: با توجه به اینکه بالگردهای ما به سامانه‌های دید در شب هم تجهیز شده‌اند، اگر ضروری باشد و مورد اضطراری وجود داشته باشد،‌ می توانیم از این بالگردها هم استفاده کنیم.

نظر شما