شناسهٔ خبر: 47843647 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

/انتخابات ۱۴۰۰/

استاندار قزوین: مردم اعتراض خود را با حضور پای صندوق رأی نشان دهند

آرزو یارکه سلخوری

استاندار قزوین گفت: مردم ما امروز درک کرده‌اند که با همه گله‌هایی که نسبت به معیشت و مشکلات اقتصادی دارند باید اعتراضشان را از طریق کانال صندوق رأی نشان دهند.

صاحب‌خبر -

هدایت‌الله جمالی‌پور در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات ۱۴۰۰ تصریح کرد: از اوایل صبح مشارکت خوبی دیده می‌شود، امیدواریم تا پایان زمان رأی‌گیری مشارکت مردم در انتخابات همچنان پرشور باشد، باید بدانیم که کشور در سایه تعامل و مسئولیت‌پذیری خودمان ساخته می‌شود.

وی افزود: مشکلات در سایه همدلی حل می‌شود و قهر کردن با صندوق رأی مشکلی را حل نمی‌کند جز اینکه که دشمنان کشور را شاد می‌کنند، مردم با حضور پرشور قدرت خود را به نمایش می‌گذارند، هر چقدر انتخابات پر شورتر باشد رئیس جمهور منتخب می‌تواند با قدرت بیشتری در مجامع بین‌المللی از منافع کشور دفاع کند.

استاندار قزوین اظهار کرد: مردم ما باور دارند که سرنوشت کشور را باید خودشان رقم بزنند، هر اعتراضی که وجود دارد نیز باید از کانال همین صندوق رأی اتفاق بیفتد، قهر با صندوق رأی یعنی فرصت دادن به اینکه افراد ضعیف‌تر مسئولیت بگیرند، هر چقدر رئیس‌جمهور با رأی بالاتری انتخاب شود قدرت عملکردی بیشتری خواهد داشت.

وی بیان کرد: مردم ما امروز درک کردند که با همه گله‌هایی که نسبت به معیشت دارند باید اعتراضشان را از طریق کانال صندوق رأی نشان دهند، اساس جمهوری اسلامی بر پایه مردم است و امروز باید از این امانت بزرگ صیانت کنیم، این مسائل در زمان خود مرتفع می‌شود ما هنوز اول کار هستیم و ۴۰ سال از انقلاب می‌گذرد.

جمالی‌پور یادآور شد: همه باید در انتخابات شرکت کنند اگر شرکت نکنند به خودشان ظلم کردند امیدواریم مردم به اصلح‌ترین فرد رأی بدهند، از مردم درخواست می‌کنم که به حرف دشمنان ما گوش نکنند، در سال‌های اخیر تا کنون دشمنان از راه‌های مختلف به دنبال ضربه زدن به کشور هستند و سعی دارند مردم را مأیوس کنند، ما باید از بین کاندیدای موجود فرد اصلح را انتخاب کنیم که بتواند شرایط کشور را مدیریت کند.

وی تأکید کرد: در حال حاضر ما در پیچ تاریخی مهمی قرار داریم که با حضور و مشارکت مردم از این پیچ عبور خواهیم کرد، یقین دارم که آینده از آن مردم است و با حضور حداکثری شرایط بهتر خواهیم داشت، امروز دشمنان نیز اذعان کردند که در برابر خواست ملت ایران تسلیم شدند.

استاندار قزوین اظهار کرد: رئیس جمهوری که با رأی حداکثری مردم انتخاب شود با استفاده از امکانات و ظرفیت‌های داخلی می‌تواند امتیازات بیشتری بگیرد و کشور را از این بحران عبور دهد، باید به کسی رأی داد که نگاه انسجامی و وحدت بخش با استفاده از سرمایه انسانی داشته باشد و بتواند در کنار مردم با اعتماد به نفس بالا کشور را از این شرایط عبور دهد و وضعیت اقتصادی بهتری برای مردم ایجاد کند.

جمالی‌پور یادآور شد: در حال حاضر همه ۱۱۷۸ شعبه اخذ رأی استان فعال هستند، چند شعبه محدود نیز به خاطر ارتباطات تلفنی و دیتایی با مشکل روبه‌رو بود که در آنجا رأی‌ها را به صورت آفلاین دریافت می‌کنیم، بنابراین هیچ مشکلی در فرایند اخذ رأی مردم وجود ندارد و همه شعب رأی را دریافت می‌کنند و تعرفه نیز به میزان نیاز تهیه شده است.

انتهای پیام

نظر شما