شناسهٔ خبر: 47843515 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

قدردانی از حضور با بصیرت مردم برای مشارکت حداکثری؛

فرمانده ناجا رأی خود را به صندوق انداخت

فرمانده نیروی انتظامی با حضور در مسجد مالک اشتر ستاد ناجا رأی خود را داخل صندوق انداخت.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی با حضور در مسجد مالک اشتر ستاد فرماندهی ناجا در انتخابات شرکت و رأی خود را داخل صندوق اخذ رأی انداخت.

وی درباره مشارکت مردم در انتخابات هم اظهار داشت: خداوند را شاکریم که توفیق حاصل شد در انتخابات شرکت کنیم و رأی خود را داخل صندوق اخذ رأی بیاندازیم.

فرمانده نیروی انتظامی بیان کرد: مردم به خوبی در حال انجام تکلیف خود یعنی شرکت در انتخابات هستند و از همان ساعات اولیه اخذ رأی حضور پرشور و با بصیرت خود را به نمایش گذاشته اند.

سردار اشتری با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری اضافه کرد: این انتخابات مایه خیر و برکت برای کشور و مردم خواهد بود و موجب یأس و ناامیدی دشمن خواهد شد.

این مقام ارشد انتظامی با قدردانی از مردم عزیز ایران اسلامی یادآور شد: از مردم عزیز به خاطر این حضور پرشور و شعور خود تاکنون قدردانی می‌کنم و کسانی که تاکنون اقدام نکرده اند، هرچه زودتر با حضور در شعب اخذ رأی و انتخاب کاندیدای مورد نظر خود مشارکت کنند.

وی با بیان این که انتخابات و انتخاب فرد اصلح باعث پیشرفت و آبادانی روزافزون کشور شود، گفت: اثرات این انتخابات در آینده باعث پیشرفت و شکوفایی کشور می‌شود.

انتهای پیام/ 231

نظر شما