شناسهٔ خبر: 47843120 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

استاندار لرستان :

حضور پرشور مردم لرستان در ساعات اولیه انتخابات فوق تصور و دور از انتظار بود

سیدموسی خادمی گفت : افزایش مشارکت در انتخابات موجب استحکام پایه های نظام می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان؛ خادمی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، فرماندار خرم آباد و اصحاب رسانه استان از چند شعبه اخذ رای شهرستان خرم آباد بازدید کرد .

استاندار لرستان در حاشیه این بازدید گفت: خوشبختانه گزارشات دریافتی از شروع پرشور رای گیری در همه شهرستانها و روستاهای استان حکایت دارد .

خادمی بیان کرد: هرچند در برخی از شهرها اختلالاتی در سیستم‌های اخذ رای طی ساعات آغازین روز وجود داشت اما با تلاش عوامل اجرایی مشکلات در سریعترین زمان ممکن به‌خوبی رفع شده و رای گیری روند عادی خود را سپری می کند .

او افزود: با تمهیدات اندیشیده شده در همه شعب اخذ رای تعرفه به اندازه کافی توزیع شده و مسئولین اجرایی در زمینه ارائه خدمات به رای دهندگان نهایت همکاری را دارند.

استاندار لرستان تصریح کرد: در ساعات اولیه روز شواهد نشان از استقبال خوب مردم از انتخابات دارد و تا این لحظه مشارکت و حضور بالاتری نسبت به گذشته دیده می شود . 

خادمی ضمن دعوت از مردم برای حضور پرشور در انتخابات، ادامه داد: استفاده از ماسک، رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در شرایط کرونایی از مهم ترین نکات در رابطه با حضور مردم در شعب اخذ رای است که باید مد نظر رای دهندگان قرار گیرد . 

او پیام حضور پرشور مردم در انتخابات را اینگونه عنوان کرد: ممکن است مردم از برخی مسائل گلایه مند باشند اما وقتی پای حفظ نظام جمهوری اسلامی و کشور در میان باشد فقط به نظام می اندیشند و با حضور در انتخابات، به حفاظت از منافع ملی و مردم کمک می کنند .

استاندار لرستان با اشاره به اینکه مشارکت مردم در انتخابات علی رغم شیوع بیماری کرونا و برخی مسائل دیگر بسیار پررنگ و فوق تصور بود و به استحکام پایه های نظام خواهد انجامید، گفت: افزایش مشارکت در انتخابات به انتخاب رئیس جمهور و شوراهای اسلامی شهر و روستای با پشتوانه قوی تری می انجامد و در سطح بین المللی آبروی نظام را ارتقا می دهد .

 

بیشتر بخوانید:

  • بازدید استاندار لرستان از فرآیند انتخابات استان
  • وجود بیش از ۵۳ هزار نفر عوامل اجرایی لرستان در ۱۸۷۱ شعبه اخذ رای

برچسب‌ها:

نظر شما