شناسهٔ خبر: 47842935 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ظهور و بروز اراده ملی؛

استاندار خراسان رضوی از شعب رای‌گیری حاشیه مشهد بازدید کرد

مشهد- ایرنا- استاندار خراسان رضوی روز جمعه به اتفاق شماری از مسوولان استانی با حضور در چند شعبه رای‌گیری حاشیه‎ شهر مشهد، روند برگزاری انتخابات در این مناطق را مورد بررسی قرار داد.

صاحب‌خبر -

محمدصادق معتمدیان که توسط رییس‌کل دادگستری خراسان رضوی و برخی مدیران ستادی و سیاسی استان همراهی می شد، با حضور در شعبه رای گیری مدرسه "فیاض بخش" در شهرک شهید رجایی مشهد و همچنین مسجد جامع این شهرک، در گفت و گو با عوامل برگزاری انتخابات، وضعیت رای‌گیری در این شعب و استفاده از دستگاه های الکترونیکی را ارزیابی کرد.

نماینده عالی دولت در خراسان رضوی، روند برگزاری انتخابات استان تاکنون را مطلوب خوانده و بر نظارت بیشتر، به ویژه در فرایند الکترونیکی این انتخابات، تاکید کرد.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ششمین دوره‌ انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و دومین دوره انتخابات میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری با فعالیت پنج هزار و ۷۳ شعبه اخذ رای در ۸۷ شهر و دو هزار و ۵۸۶ روستای خراسان رضوی در حال برگزاری است. 

هم‌اینک ۱۷ هزار و ۸۶۰ نامزد در خراسان رضوی برای کسب هشت هزار و ۷۳۷ کرسی شوراهای اسلامی شهر و روستا رقابت دارند.

سه نامزد انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری نیز در حال رقابت برای تعیین یک نماینده باقیمانده این استان در آن مجلس هستند. 

استان ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری خراسان رضوی، چهار میلیون و ۶۰۰ هزار نفر واجد شرایط رای دادن در انتخابات سه‌گانه امروز دارد.  

نظر شما